پاسخ منفی اسلوات: هیچکس تاتنهام را قبول ندارد

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد اعلام کرد که مایل است به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد تا به نوعی هدایت تاتنهام را برکنار کند.

پاسخ منفی اسلوات: هیچکس تاتنهام را قبول ندارد

پیش از آن نام یولیان ناگلزمن به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم مطرح می شد اما دو طرف در برخی مسائل به توافق نرسیدند و همین امر حضور او در لندن را با مشکل مواجه کرد.


سرویس خبر شماره: 1939821
ژوئن 04, 1402 در 1:45 ب.ظ
4.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما اسلات در گفتگو با AD گفت: “شایعاتی در مورد علاقه باشگاه های دیگر نیز شنیده ام. بسیار خوشحالم که آنها به من علاقه دارند، اما من دوست دارم در فاینورد بمانم و به ساختن این تیم ادامه دهم. پایه هایی که در دو فصل گذشته ساخته ایم.

به نظر می رسد کار انتخاب سرمربی برای مدیران تاتنهام بسیار سخت شده و انتخاب آنها از بین گزینه های باقی مانده بسیار محدود است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

صحبتی از نقل و انتقالات نشد و صحبت هایی که دیروز با باشگاه داشتم فقط در مورد تمدید احتمالی قراردادم بود. تمام مذاکرات با فاینورد با این هدف انجام شده است. من مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید در این تیم هستم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام پس از پایان همکاری با آنتونیو کونته، به طور جدی به دنبال یک سرمربی سرشناس و شایسته است.

اسلات که در این فصل توانست فاینورد را به قهرمانی لیگ هلند برساند، در روزهای اخیر به عنوان گزینه اول این باشگاه ارتقا یافته و حتی برخی رسانه ها مدعی شده اند که وی با مدیران تاتنهام برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده است.

1878461