پاسخ منفی اوله گونار سولسشر به ایران

در حالی که ظاهرا فوتبال ایران خود را برای اخراج رسمی دراگان اسکوچیچ آماده می کند، بازار شایعات بر سر گزینه های جانشینی او شعله ور شده است. اسکوچیچ که تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند تا چهار ماه مانده به شروع مسابقات برکنار نخواهد شد.

اگرچه اخبار در ایران عمدتاً حاکی از آن است که احتمال حضور یک گزینه داخلی روی نیمکت تیم ملی بیش از سناریوهای دیگر است، اما ادعاهایی مانند ادعاهای اخیر فوتمرکاتو روند جایگزینی اسکوچیچ را پیچیده تر خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1833285
Jul 21, 1401 @ 8:47 ب.ظ
14.2K |

8نقطه نظر

ادعای جدید Footmercato

سولسشر نروژی نوامبر گذشته از سمت سرمربیگری منچستریونایتد برکنار شد. یونایتد که تا نوامبر تحت مدیریت او عملکرد بسیار بدی داشت، سرانجام سرمربی نروژی را برکنار کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این رسانه اما دقایقی پیش مدعی شد سولسشر به درخواست ایران پاسخ منفی داده و اعلام کرده که در کوتاه مدت اهداف دیگری برای او دارد و برای هدایت ایران به تهران نمی رود.تیم ملی ایران در جام جهانی .

Footmercato که خبر تمایل ایران برای جذب اوله گونار سولسشر به عنوان جانشین اسکوچیچ را منتشر کرد، اکنون می گوید سولسشر به ایران پاسخ منفی داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتمرکاتو ساعاتی پیش با انتشار خبری مدعی شد مسئولان فوتبال ایران تمایل خود را برای جذب اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد و استفاده از او به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ اعلام کرده اند.