پاسخ نایک به آدیداس: رونالدو، امباپه و رونالدینیو

نایک از تبلیغات جدید خود در جام جهانی رونمایی کرد که در آن برخی از بزرگترین ستاره های دنیای فوتبال حضور دارند.

پاسخ نایک به آدیداس: رونالدو، امباپه و رونالدینیو

اولین زوجی که برای رقابت در تکنیک فوتبال با یکدیگر روبرو شدند، کیلیان امباپه و رونالدینیو جوان هستند. زوج بعدی رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو هستند. ویرجیل ون دایک، کوین دی بروین و فیل فودن نیز در ادامه این تبلیغات روی صحنه ظاهر می شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انتشار آگهی تبلیغاتی شرکت آدیداس برای جام جهانی قطر در روزهای گذشته، رقیب بزرگ این شرکت یعنی نایک، امروز از تبلیغ جدید خود رونمایی کرد.


سرویس خبر شماره: 1854017
26 نوامبر 1401 ساعت 20:40
53.9 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

نایک که در جام جهانی گذشته و سایر تورنمنت های مهم فوتبال با تبلیغات ستاره دار و خلاقانه خود برجسته بود، برای جام جهانی 2022 با دستان پر وارد زمین شد.

در تبلیغات نایک بسیاری از بزرگترین ستاره های فوتبال جهان از جمله کیلیان امباپه، رونالدینیو، کریستیانو رونالدو، رونالدو نازاریو، کوین دی بروین و فیل فودن حضور خواهند داشت.

طبق سناریوی این تبلیغ، داستان در یک آزمایشگاه مخفی در شهر ژنو آغاز می شود. دانشمندان در آزمایشگاه امیدوارند دنیای مجازی ایجاد کنند که به آنها اجازه دهد برخی از بهترین بازیکنان فوتبال گذشته را در مقابل بهترین ستاره های فوتبال امروز قرار دهند و رقابت آنها را تماشا کنند.