پاسخ هافبک نساجی به ادعای بازیکنان استقلال

شریفی درباره بازی دفاعی نساجی در این بازی توضیح داد: فوتبال تاکتیک های خودش را دارد و کادرفنی تاکتیک های هر مسابقه را تعیین می کند، اما از نظر من تیم ما چندان تدافعی نبود و موقعیت هایی داشتیم، اما در نهایت این تیم حریف بود که از موقعیت خود استفاده کرد که ما ده بازی کردیم. بازیکنان انجام دادند

وی با تاکید بر اینکه نساجی برای قهرمانی وارد این مسابقات شد، گفت: ما به دنبال قهرمانی بودیم و ذهنیت قهرمانی داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد. نگاه ما امسال خیلی تغییر کرده و به همین دلیل در رده بندی به رتبه چهارم صعود کرده ایم. فکر و روح ما امسال روی مقام های عالی است و این تنها با تلاش زیاد میسر می شود.

شریفی در پایان گفت: اگر امسال تیم نساجی پیشرفت خوبی داشته به این دلیل است که همه یکدل و یکدل هستیم و این هم به تاثیرات مثبت کادر فنی و آقای مطهری روی تیم است. امیدوارم با ایده درخشان حمید خان بتوانیم در آینده به نتایج بهتری برسیم. همچنین از زحمات آقایان حدادیان، سیف الله پور و … بسیار قدردانی می کنیم و باید با بازی های خوب خود در زمین پاسخگوی این اقدامات خوب باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد شریفی می گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد بازی با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.

پاسخ هافبک نساجی به ادعای بازیکنان استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی روز گذشته در سوپرجام به مصاف استقلال رفت و با شکست در آن بازی قهرمانی را از دست داد. محمد شریفی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و شرایط خاص خودش را داشت. متأسفانه برخی از بازیکنان استقلال دیشب مصاحبه کردند و گفتند بازی یک طرفه است اما به نظر من اصلا اینطور نبود. ما موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم اما فوتبال همین است.

او در ادامه درباره گلی که در آن بازی وارد دروازه واقعی شد، گفت: وقتی گل زدیم ده نفره شدیم و یکی از بازیکنانمان مصدوم شد وگرنه این اتفاق نمی افتاد و شاید شرایط به نفع ما بود اما به هر حال کل تیم از نظر فنی. کادرفنی به بازیکنان، تمام تلاش خود را کردند تا نتیجه خوبی را برای مازندرانی ها و هواداران نساجی به دست آورند، اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.

بازیکن نساجی درباره پایان بازی لیگ برتر گفت: این تعطیلات از یک جهت مثبت و از جهت دیگر منفی است، اما اینکه ما دو سه بار در سال بدنسازی انجام می دهیم به بدن آسیب می زند و جنبه منفی تعطیلات اهمیت بیشتری پیدا می کند، اما به دلیل جام جهانی جهانی نبود. راه دیگر و شرایط برای همه یکسان است.

شریفی از ناراحتی هواداران نساجی برای از دست دادن قهرمانی گفت. حق با هواداران است اما باید این را در نظر بگیرید که این تیم دو سال است که خوب کار می کند و ما دیروز مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم و فوتبال فراز و نشیب هایی دارد.


سرویس خبر شماره: 1851698
12 نوامبر 1401 در 05:08 ب.ظ
4.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ما به دنبال قهرمانی بودیم، اما شانس با ما یار نبود.