پاسخ وزیر ورزش به چرایی شعله ور شدن جو فوتبال


سرویس خبر شماره: 2020039
19 مه 1403 در 5:02 ب.ظ.
314 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هاشمی: برای بازسازی ورزشگاه ها تلاش می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات جام یونس شکوری به شبهات برخی خبرنگاران پاسخ داد.

پاسخ وزیر ورزش به چرایی شعله ور شدن جو فوتبال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیومرث هاشمی در حاشیه مسابقات جام یونس شکوری که هر ساله برگزار می شود، ضمن قدردانی از بقای این جام و اهمیتی که به دست آورده است، درباره دیدارهای اخیر حاشیه رقابت های لیگ برتر گفت. : به هر حال این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ به هم مرتبط است. خدمات مختلف باید در چارچوب قانون عمل کنند. چند وقت پیش در فدراسیون فوتبال جلسه ای داشتیم و همه این نکات را بررسی کردیم.

او ادامه داد: مردم نگران نباشند هوادار نگران نباشه هر تیمی طرفداران خودش را دارد. همه چیزهایی که به آرامش فوتبال در کشور کمک می کند باید در این راستا پیش برود و امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده، چهار هفته باقی مانده به بهترین شکل پیش برود و به پایان برسد.

خبرنگاران سپس جویای نامه ای شدند که کیومرث هاشمی پس از ماجراهای بازی پرسپولیس و سپاهان برای آسیب شناسی فضای فرهنگی باشگاه ها به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود. وزیر ورزش در پاسخ به این سوال گفت: در این نامه همه نگرانی هایم را بیان کردم. اساس ورزش و انقلاب ما مبتنی بر مسائل فرهنگی است. بنابراین فرهنگ موضوعی اساسی است که همواره مورد توجه بوده است. قطعاً فوتبال جهانی‌تر است، اما از همه فدراسیون‌ها خواسته‌ایم پیوست فرهنگی داشته باشند. نگرانی هایی وجود دارد اما کارهای خوبی انجام شده است. در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم و تشکر از مقام معظم رهبری، ایشان بر اقدامات فرهنگی فدراسیون های ما نظارت داشتند. اما اگر مواردی وجود دارد که باعث آسیب فرهنگی می شود، کل کشور باید به آن توجه کند.

وی در پایان در خصوص برخی پروژه های بهسازی زیرساخت ها افزود: می دانیم که باشگاه ها زیرساختی ندارند و بسیاری از ورزشگاه ها اجاره ای هستند. تا جایی که امکان دارد سعی می کنیم تجهیزات ورزشی متعلق به استادیوم ها را نوسازی کنیم و از آنها توسط ادارات مختلف استفاده کنیم. در قانون جدید اعتبارات ویژه ای برای بازسازی ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شد تا نگرانی ها کاهش یابد. البته برخی از باشگاه ها زیرساخت های خاص خود را دارند. مثل کرمان. در این شرایط خود باشگاه ها باید کار فرهنگی کنند و هواداران هم بدون دغدغه فوتبال تماشا کنند و لذت ببرند.

مجله اخبار فوتبال داخلی