پاسخ پیکان به استقلال; ما مظلومیم نه شما

پس از این پخش، باشگاه پیکان تصویری از کارشناس داوری بازی با استقلال را در صفحه رسمی خود قرار داد و با کنایه خطاب به مسئولان باشگاه رقیب نوشت: وی ادامه داد: تمام شد؟

باشگاه پیکان تهران در واکنش به اعتراض مسئولان استقلال به داوری بازی اخیر متنی را منتشر کرد؛ بابا

همانا شما مظلوم نیستید. ضعیفان پیکان و دیگران هستند که آینده فوتبال را ارزان و با قدردانی از جوانی می سازند اما تحت فشار سنگینی که شما ایجاد می کنید محکوم به فنا هستند.
ما ایستاده ایم و به راه خود ادامه می دهیم. باز هم سعی می کنیم استعدادهای جوان را به فوتبال معرفی کنیم و به رسالت اخلاقی خود پایبند باشیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1818548 |
18 فروردين 1401 ساعت 18:44 |
9,617 |

15نظرات

ما نگران این رفتارها در بازی با پرسپولیس هستیم

همه دیدند که چگونه جوانان پیکان در ورزشگاه قدیمی پایتخت با تاکتیک های تیمی و توانایی فردی خود بر لیدر لیگ برتر غلبه کردند. شرم آور است که سرداران باشگاه بزرگ و محبوب فوتبال به جای اینکه بخواهند نقاط ضعف خود را پنهان کنند، یک بار دیگر توهم نقشه خود را برملا کردند و به دنبال موفقیت خارج از مستطیل سبز فرار کردند.
برای هیچ فوتبالدوستی قابل قبول نیست که دو تیم مطرح و قدیمی فوتبال ایران با فشار بر داوران مستضعف، راه موفقیت خود را هموار کنند و البته بیم آن داریم که قبل و بعد از بازی بعدی خود با تیم دوم، شاهد رفتارهای مشابهی باشیم. میز.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار استقلال و پیکان و اخراج رافائل سیلوا، مدافع برزیلی، آبی ها اعتراض شدید خود را به داوری این دیدار اعلام کردند. در نهایت داوران این دیدار در ویژه برنامه عصر پنجشنبه فوتبال برتر مورد بررسی قرار گرفتند و سه کارشناس این برنامه (خسروی، مظفری زاده و زرگر) تصمیم حسن مهدوی داور مسابقه مبنی بر اخراج سیلوا را صحیح دانستند.