پاسخ کریم بنزما به امثال ارلینگ هالند!

آس اخیرا گزارش داده است که ستاره نروژی پیشنهاد بزرگ منچسترسیتی را رد کرده و می خواهد به رئال مادرید بپیوندد. حالا به نظر می رسد که احتمال مشکل هلند با کریم بنزما در صورت انتقال به رئال مادرید کاملا منتفی است و اصلا بعید نیست حضور غول های نروژی در سانتیاگو برنابئو تغییر کند. رنگ و بوی جدی تر در هفته های آینده.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در رئال مادرید این نگرانی وجود دارد که ستاره نروژی در صورت جذب ارلینگ هالند با کریم بنزما که دقیقا هم تیمی اوست، جفت شود، اما به نظر می رسد این دو نفر خودشان الهام بخش آنها هستند. می گویند هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و آنها خوشحال هستند که با هم بازی می کنند.

ستاره تیم ملی نروژ عکسی از خوشحالی خود پس از گل به اسلواکی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و کریم بنزما نیز این پست را لایک کرد. هلند قبلاً همین کار را انجام داده و عکسی از کریم بنزما را با عنوان “Vive Madrid” لایک کرده است.

کریم بنزما پیش از این با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش در کنار کیلیان امباپه علاقه خود به این بازیکن و احتمالا حضورش در رئال مادرید را نشان داده بود. ستاره فرانسوی حالا همین کار را برای ارلینگ هالند به شکل دیگری انجام داده است.


سرویس خبر شماره: 1816875 |
12 فروردين 1401 ساعت 21:55 |
2,948 امتیاز خبر|

0نظرات

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید پست اخیر ارلینگ هالند در اینستاگرام را لایک کرد.