پاسخ گل محمدی به احتمال بازگشت لوکادیا/ ناکونام آغاز این ماجرا بود.



یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 خانگی مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: نتیجه بازی آنطور که انتظار داشتیم نشد. بازی را خوب شروع کردیم و روی ضد حمله حریف به گل رسیدیم.

صنعت نفت در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد

وی افزود: حریف در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها با سرعت بخشیدن به بازی موفق به گلزنی شدند، در نیمه دوم ما کنترل خوبی بر بازی داشتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و تا آخرین ثانیه بازی را بردیم، اما متاسفانه اسیر اتفاقات مسابقه شدیم. حریف 3 یا 4 بار بیشتر گل نزد اما 2 گل خوردیم و باید سیستم دفاعی و فاز دفاعی تیم را مرور کنیم و در گلزنی هم مشکل داریم. ما کیفیت لازم را در خط حمله نداریم و این کار را سخت می کند و نمی توانیم در هر بازی 8 یا 6 موقعیت گلزنی داشته باشیم و فقط 2 گل بزنیم، اما این سهام ماست و باید بیشتر تمرین کنیم تا این موضوع را پوشش دهیم. سوال

به نظر من روی گل دومی که زدیم، توپ از خط دروازه رد نشد.

گل محمدی درباره قضاوت داور گفت: وقتی به گلی که به ثمر رساندیم نگاه می‌کردیم، فکر می‌کنم توپ از خط عبور نکرد، اما قضاوت بازی آسانی نبود، اما در مجموع صفایی قضاوت خوبی داشت، اما کارشناسان می‌توانند قضاوت کنند. نظر بهتری در این مورد داشتم، اما چیزی که دیدم این بود که توپ از خط عبور کرد.” عبور نکرده بود

من به کسی که نمی داند چگونه به بزرگترش احترام بگذارد پاسخ نمی دهم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که امروز نکونام بعد از صحبت های دیروز مطرح کرد و شما هر دو همبازی سابق هستید، گفت: متأسفانه او شروع کننده این موضوع بود و من به کسی که نمی گوید جواب نمی دهم. می داند که چگونه به بزرگان خود احترام بگذارد و یاد نگرفته است. و من فکر می کنم که کار تمام شده است و امیدوارم حداقل فوتبالیست ها احترام گذاشتن را یاد بگیرند. این موضوع جای توجه زیادی دارد، زیرا در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شده است.

درباره این موضوع: نکونام: گل محمدی اصلا در سطح من نیست/ اشتباه کردم دفعه قبل جوابش را ندادم.

لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد؟

گل محمدی در خصوص اینکه غیبت شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس بعد از گل های اخیر عجیب بود و شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس شنیده می شد، گفت: هنوز زود است که بگوییم چه کسانی به این تیم اضافه خواهند شد. تیم و دیگر مهاجمان ما را منحرف می کند. بهتر است در حال حاضر در مورد نقل و انتقالات صحبت نکنید. درباره این موضوع در فصل انتقال بیشتر بدانید.

وی در خصوص اینکه متوجه لنگیدن داور در زمین مسابقه شدید، پاسخ داد: نه، من متوجه این مشکل نشدم.

چیزی که امسال ما را آزار می دهد مشکلات درون تیمی است

سرمربی پرسپولیس گفت: برخی از مربیان که نمی توانند با تیم شما رقابت کنند، جنگ های جانبی به راه می اندازند تا تمرکز تیم شما را به هم بزنند و این اختلافات لفظی به ضرر تیم شماست. ما شایسته کسب سه قهرمانی هستیم. چیزی که امسال کمی تیم را آزار می دهد مشکلات و مشکلاتی است که در درون تیم وجود دارد. به هر حال این مشکلات همیشه وجود داشته و ما باید بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم. با همدلی بیشتر؛ یک تیم نه تنها از بازیکنان و مربیان تشکیل شده است، بلکه اعضای دیگری نیز دارد که تنها با ایجاد یک فضای کاری آرام و خوب می توانند موفق شوند. اگر این فضا مهیا شود، آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می شود و این در بحث فنی موثر خواهد بود.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا نگران بازیکنان تیم هستید و آیا در 24 ساعت گذشته اتفاقی افتاده که بتواند از نگرانی آنها بکاهد، گفت: دیروز درصدی از گزینه های قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما می خواهیم بیشتر در این باره صحبت کنیم. این در مورد مسائل مالی و قراردادها است، مناسب نیست، اما به هر حال دیروز این اتفاق افتاد.

وی در خصوص بازگشت به بازی پرسپولیس بعد از گلزنی، فکر می کنید این بازگشت در صحنه پنالتی رخ داد یا اخراج بازیکن نفت، گفت: زمانی که پنالتی و اخراج انجام شد، توانستیم قرار دهیم. فشار بر حریف، این اتفاقات به نفع ما بود. نیمه دوم نیمه خوبی بود، بازی یک طرفه بود. در مجموع بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم شرایط را به وجود بیاوریم و بدون اینکه اجازه دهیم کار اصلاً به طول بینجامد، توانستیم کار را تمام کنیم، اما کمی بی دقت و مبهم بودیم. صحنه آخر صحنه ای نبود که توپ باید گل می شد. ما در پایان بازی را به خوبی مدیریت کردیم، به وقت اضافه رفتیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

دیدار نساجی و سپاهان در آزادی چمن را تحت فشار قرار می دهد

سرمربی پرسپولیس گفت: این احتمال وجود دارد که بازی سپاهان در ورزشگاه آزادی برابر حریفان آسیایی برگزار شود. وی افزود: قطعا خیر. این گیاه پس از چندین ماه تلاش به اینجا رسید. فکر می کنم اگر نساجی و سپاهان بخواهند در آزادی بازی کنند، فشار زیادی روی این چمن وارد می شود و حفظ آن را بسیار سخت می کند. برای تعیین زمینه مناسب باید تفکر اساسی انجام شود و در این زمینه مشاوره اساسی صورت گیرد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که زمان رو به اتمام است و سپاهان باید در آزادی یا خارج از کشور بازی کند، گفت: آیا این رای را اعلام کرده اند؟ پس خدا علف را برکت دهد.

اگر کسی بخواهد کار کمتری انجام دهد، مشکل خواهد بود

وی در خصوص اینکه در دو بازی اخیر نتیجه ای نگرفته اید و پیش بینی شما چیست، گفت: لیگ مثل یک ماراتن است، باید کار را ادامه دهیم، با همه سختی هایی که داریم باید بتوانیم تمرکز داشته باشیم. خوب در بازی ها بسیاری از اشکالات و اشکالاتی که وجود دارد باعث می شود بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم. همه افراد این گروه باید این کار را انجام دهند تا مثل سال گذشته موفق باشند، اگر یک نفر بخواهد کمتر کار کند، مشکل است. من به این تیم و آینده اش امید دارم. شاید خیلی از خارجی ها بخواهند جلوی تیم سنگ پرتاب کنند که واقعا مشکل همین است. ما خودمان باید بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و با حمایت خوب هواداران که امروز باز هم از آنها تشکر می کنیم با همدلی و اتحاد بیشتر ادامه دهیم. این آسان نیست. ما فقط با همدلی می توانیم این کار را انجام دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال