پاس طلایی استقلال به نکونام



صمد مرفاوی درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده بیان کرد: در حال حاضر هلدینگ خلیج پرسیک مالک باشگاه استقلال است و البته تصمیم گیرندگان آنها هستند اما ثبات کادر فنی می تواند. موثر باشد استقلال فصل گذشته فراز و نشیب زیادی در بحث های مدیریتی داشت و اختلافات زیادی بین مدیرعامل و جواد نکونام وجود داشت که اصلا برای استقلال خوب نبود اما این تیم همچنان نتایج خوبی کسب کرده است.

وی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر سبک بازی استقلال و رفتار سرمربی این تیم گفت: در مورد مسائل فنی باید بگویم که هر مربی افکار خودش را دارد و شما دیدید که فرهاد مجیدی در بیشتر بازی ها پیروز شد. مسابقات. با کمترین تفاضل گل اما تیمش در نهایت قهرمان شد. به نظر من نکونام از نظر نتیجه گیری خوب عمل کرد و فقط یک امتیاز کمتر از پرسپولیس گرفت. او در استقلال نمره قبولی گرفت اما طبیعی است که برخی مشکلات و حواشی برطرف شود. برخی مشکلات مربوط به استراتژی رسانه ای پیش بینی شده از سوی تیم فنی استقلال بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال همچنین خاطرنشان کرد: استقلال در این سال ها از بی ثباتی مدیریتی و کادر فنی رنج می برد و معتقدم سران هلدینگ خلیج پرسیک باید از نکونام و تیمش محافظت کنند. از طرفی به نظرم کادر فنی استقلال باید کمترین تغییرات را در بین بازیکنان انجام دهد و مهم این است که با خریدهای خوب، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: مبلغ رضایتنامه بازیگری در لیست خرید استقلال و پرسپولیس کاهش یافت



سرویس داخلی اخبار فوتبال