پاس گل ابراهیمی مانع از باخت اول شد

شاگردان استراماچونی که در اولین بازی فصل مقابل السیلیه پیروز شده بودند، در نیمه اول بازی امشب به یاران ابراهیمی گل زدند و با برد راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال الوکره پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل الدحیل در اولین بازی فصل، امروز با کسب یک امتیاز خارج از خانه مقابل الغرافه، چهار امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول لیگ ستارگان قطر باقی ماند.

نیمه دوم با مالکیت و بازی هجومی الوکره آغاز شد و در دقیقه 48 پاس و حرکت دیدنی امید ابراهیمی این تیم را در موقعیت برتری قرار داد و مقابل الغرافه به تساوی رسید.

امید ابراهیمی با جلوتر از 4 بازیکن غرافه، موقعیتی با دید خوب و توپی تماشایی برای گلسون ایجاد کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مانند دیدار گذشته در ترکیب اصلی خود داشت، به مصاف الغرافه و آندره آ استراماچونی رفت. دانش آموزان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه خلیفه.

الوکره با حرکت چشمگیر تیم ملی ایران خود مقابل الغرافه به یک امتیاز رسید.


سرویس خبر شماره: 1837607
آگوست 19, 1401 @ 9:02 ب.ظ
6.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

امید ابراهیمی، ستاره تیم الوکره ایران که در اولین بازی فصل مقابل الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد و در آخرین بازی تیمش مقابل شاگردان استراماچونی نیز دو گل به ثمر رساند، امروز مقابل سرمربی سابق خود در استقلال خوش درخشید. و یک پاس گل داد تا او و تیمش نتوانند پیروز شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امید ابراهیمی پس از در اختیار داشتن توپ در میانه میدان، با یک پاس رو به جلو دیدنی، دالا گلسون را تک به تک کرد تا این بازیکن با عبور از سد دروازه بان حریف، گل تساوی الوکره و گل تساوی را به ثمر برساند. هدف دانشجویان استراماچونی افتتاحیه