پاشازاده: بازیکنان تیم ملی اشتباه چینش کردند

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است ملی پوشان می توانند با خیال راحت مقابل ولز نتیجه لازم را کسب کنند.

پاشازاده: بازیکنان تیم ملی اشتباه چینش کردند

وی افزود: اگر به ضربات ایستگاهی در این بازی دقت کنید، به راحتی متوجه می شوید که بازیکنان با هم هماهنگ بودند و همه چیز از همان مشکل شروع شد. پس از آن، اشتباهات فردی که روحیه حریف را تقویت می کرد، در نتیجه فاجعه بار نقش داشت. فراموش نکنیم که انگلیس تیم کامل و خوبی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که شکست سنگین تیم ملی ایران در اولین بازی خود در گروه B جام جهانی 2022 تردیدهایی را در مورد احتمال صعود به دور بعد ایجاد کرد، برخی کارشناسان نمی دانند. باور نمی کنند. و معتقدیم با انجام یک بازی هدفمند مقابل ولز و پیروزی مقابل این تیم می توانیم شانس صعود خود را احیا کنیم. مهدی پاشازاده که یکی از این کارشناسان است در این خصوص به خبرنگار ما گفت: باخت به انگلیس دلایل مختلفی داشت که مهمترین آنها عدم تمرکز بازیکنان، عدم اتحاد و مهمتر از همه آرنج بد آقای کی روش بود. البته یک سری اتفاقات فوتبالی منجر به چنین نتیجه ای شد.

وی درباره تعویض اجباری این دروازه بان در آن بازی گفت: در همان ابتدای بازی تیم از نظر روحی به هم ریخته بود و با مصدومیت بیرانوند این وضعیت بدتر شد. با این حال فکر می کنم سیدحسین حسینی در گل هایی که ایران دریافت کرد مقصر نبود چرا که خط دفاعی ما اشتباهات زیادی داشت و نباید همه چیز را به گردن دروازه بان بیندازیم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره احتمالات مطرح شده قبل از شروع رقابت ها نیز خاطرنشان کرد: قبل از شروع بازی ها اکثر کارشناسان فکر می کردند ما شانس آوردیم که در اولین بازی مقابل انگلیس شکست خوردیم چرا که شاید این تیم آمادگی و هماهنگی لازم را نداشت. اما دیدیم که اینطور نبود و هر بحثی که شد فقط بر اساس احتمالات روی کاغذ بود. اگر مقابل انگلیس مساوی می کردیم شانس زیادی برای پیروزی مقابل ولز و آمریکا داشتیم اما حالا برعکس شده است.


سرویس خبر شماره: 1855148
آذر 02, 1401 در 19:37 |
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

همه تقصیرها را نباید گردن حسینی انداخت

پاشازاده در نهایت به شانس صعود شاگردان کی روش اشاره کرد و گفت باید بپذیریم که در گروه سختی قرار گرفته ایم که بدشانسی است و بازی با ولز سختی های خاص خود را دارد. تنها امیدم این است که بچه های ما به خودشان آمده اند و تقریباً فهمیده اند که از این گروه چه می خواهند و این خیلی مهم است. حباب ترس بازیکنان ایران شکسته شده و به همین دلیل می توانیم جمعه با تمرکز بیشتری مقابل ولز بازی کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی