پالاس 0-2 آرسنال: انتقام در سلهرست پارک

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که روی حرکت تماشایی گابریل ژسوس، توپ پس از دفاع ناقص مارک گوهی به گابریل مارتینلی رسید اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقایقی بعد روی پاس مارتین اودگارد، این اولکساندر زینچنکو بود که فرصتش را داشت اما ضربه او مستقیما به سمت دروازه بان کاخ رفت.
بازی متعادل ادامه داشت تا اینکه توپچی ها در دقیقه 20 از روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. روی ارسال بوکایو ساکا از سمت چپ دروازه پالاس بود که توپ در محوطه جریمه به زینچنکو رسید و او مارتینلی را به جلوی دروازه هدایت کرد. این مهاجم برزیلی موفق شد با ضربه سر نتیجه را 1-0 کند.

پس از این گل، بازی متعادلی شکل گرفت و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد تا اینکه در دقیقه 42 روی پاس ایزه و ضربه سر اندرسون، این اودسون ادوارد بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او مسدود شد توسط آرون رمزدیل با واکنش. خوب برگشت.
در وقت اضافه نیمه اول، روی پاس جردن آیو، این ادوارد بود که دوباره صاحب موقعیت شد، اما ضربه اول او توسط سالیبا مهار شد و ضربه بعدی او از بالای دروازه به بیرون رفت و به همین ترتیب اولین ضربه او به بیرون رفت. نیمه تمام شد با همین هدف

آرسنال موفق شد در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر، کریستال پالاس را 2-0 شکست دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان میکل آرتتا که فصل گذشته در این ورزشگاه با سه گل شکست خورده بودند، در بازی امشب برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت با دو گل پیروز شدند.

دو دقیقه بعد، آرسنال می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما ساکا که با پاس اودگارد صاحب موقعیت شد، این بار نتوانست از سد گوهی بگذرد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با برتری 2-0 شاگردان آرتتا به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836966
15 اوت 1401 در 01:24
نمایش 4K |

0نقطه نظر

دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و در دقیقه 52 بود که روی حمله بازیکنان پالاس فرصت پیدا کردند اما ضربه ایزه توسط رامسدیل به موقع مهار شد.
حملات هر دو تیم ادامه داشت اما تا دقیقه 70 موقعیت خاصی نداشت، این ساکا بود که روی پاس بن وایت صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه بسته از بالای دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 85 آرسنال گل دوم را به ثمر رساند. ساکا که در سمت چپ محوطه جریمه پالاس قرار گرفته بود، یک پاس تمیز را به دروازه بان ارسال کرد که با ضربه سر گوهی تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.