پالاس 1-1 یونایتد: هدیه بزرگ ویرا به آرسنال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان اریک تن هاچ که در هفته های اخیر با پیروزی های متوالی خود را به مسیر قهرمانی اضافه کرده اند، امیدوار بودند با پیروزی در بازی امشب فاصله خود را با آرسنال صدرنشین کم کنند اما در آخرین ثانیه ها. ، آنها به تساوی رسیدند. . اخذ شده


سرویس خبر شماره: 1865509
29 ژانویه 1401 در 01:28
4.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد.
سپس یونایتد بازی را در دست گرفت و در دقیقه 23 آنتونی صاحب موقعیت شد اما ضربه فنی او از بالای دروازه ویسنته گوایتا به بیرون رفت.
برتری یونایتد ادامه داشت و در دقیقه 31 بود که پاس لوک شاو توسط وات وکهورست ارسال شد، اما ضربه سر مهاجم هلندی راهی به چارچوب دروازه نشد.کریستال پالاس.
پنج دقیقه بعد بازیکنان یونایتد یک موقعیت دیگر در محوطه جریمه حریف داشتند، اما قبل از اینکه کاسمیرو بتواند ضربه آخر را بزند، تکل فوق العاده مارک گوهی دروازه میزبان را نجات داد.
در حالی که یونایتد به شدت به دنبال گل اول بود، در دقیقه 40 پالاس چیزی برای زدن گل اول بازی نداشت، اما واکنش عالی داوید دخیا مانع از باز شدن دروازه یونایتد روی ضربه شد.
اما تلاش بازیکنان منچستریونایتد برای برتری در نهایت در دقیقه 43 نتیجه داد. روی پاس عالی کریستین اریکسن بود که برونو فرناندز از فرصت استفاده کرد و با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه پالاس فرستاد.
در ثانیه های پایانی آن نیمه، اتفاق خاصی روی دروازه نیفتاد و یونایتد با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم با دو تیم هجومی آغاز شد اما این حملات به شرایط خاصی منجر نشد.
در ادامه، این بازیکنان یونایتد بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند. آنها با علم به اینکه برتری یک گروه نمی تواند تضمین خوبی برای پیروزی آنها باشد، باز هم برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند اما تلاششان بی نتیجه ماند.
در سوی دیگر با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بازیکنان کریستال پالاس حملات خطرناک تری را روی دروازه میهمان ترتیب دادند تا به تساوی دست یابند. در دقیقه 76 بود که گوهی می توانست با ضربه سر از روی کرنر کار را تمام کند اما واکنش عالی دخیا بار دیگر دروازه یونایتد را نجات داد.
پالاس برای تساوی تلاش می کرد تا اینکه سرانجام در اولین دقیقه وقت های تلف شده دروازه یونایتد را باز کرد. روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه بود که ضربه دیدنی اولیسه نتیجه را 1-1 کرد.
در ثانیه های باقیمانده، یونایتد به سختی پیش افتاد، اما این اتفاق نیفتاد و بازی با تساوی و تقسیم امتیاز به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد در یک بازی تاخیری در هفته هفتم لیگ برتر در خانه مقابل کریستال پالاس به تساوی 1-1 رضایت داد.

پالاس 1-1 یونایتد: هدیه بزرگ ویرا به آرسنال