پاکسازی آوار از ویرانی لغره: من به زیزو احترام می گذارم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نوئل لوگره، رئیس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه که امروز از وظایف خود محروم شد، اخیرا با سخنان تند خود علیه زین الدین زیدان جنجال بزرگی به پا کرد. لوگره گفت اگر زیدان او را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فرانسه فراخواند، او به تماس او پاسخ نخواهد داد.

دیدیه دشان پس از جنجال رئیس سابق فدراسیون فرانسه بر سر زیدان مجبور به موضع گیری شد و گفت که با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان به اسطوره فوتبال فرانسه احترام می گذارد.

پاکسازی آوار از ویرانی لغره: من به زیزو احترام می گذارم

اما تا جایی که به شخص من مربوط می شود، شکی نیست که در گذشته رقابت ورزشی بین من و زیدان وجود داشت و افراد زیادی در مورد رقابت ما اظهار نظر کردند. اما من می توانم به شما اطمینان دهم که امروز، دیروز و همیشه برای او احترام زیادی قائل هستم. من و زیدان تجربیات مشترک زیادی در زندگی اولمان به عنوان فوتبالیست داشتیم. زیزو یکی از نمایندگان فوتبال فرانسه و فوتبال جهان است.

1790608


سرویس خبر شماره: 1864251
21 ژانویه 1401 @ 21:55
3.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

بحث جنجالی درباره لوگره پس از تمدید قرارداد دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه تا سال 2026 مطرح شد و حالا که لوگره تحت فشار برکنار شده است، کار کاهش تنش به دیدیه دشان سپرده شد. در حالی که او هیچ نقشی در بروز جنجال نداشت.

1790607

در اولین تلاش برای آرام کردن جو، دشان در مصاحبه ای شرکت کرد. او باید درباره رقابت ورزشی خود با زیدان توضیح می داد. دشان در این مصاحبه گفت:من هم اخبار را خواندم. سخنان رئیسم همانطور که خودش فهمید و اعلام کرد نابجا بود.

با اعلام خبر اخراج لوگرا، برخی رسانه ها در فرانسه مدعی شدند که ممکن است تمدید قرارداد دیدیه دشان با امضای وی نیز لغو شود. با این حال کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال فرانسه در جلسه امروز خود به اتفاق آرا با تمدید قرارداد دشان تا سال 2026 موافقت کرد و به همین دلیل او به عنوان سرمربی خروس ها باقی خواهد ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی