پاکو خمس و تراکتور تبریز تحولی اساسی


سرویس خبر شماره: 1867158
8 فوریه 1401 ساعت 09:11 |
9.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پاکو خمس و تراکتورسازی جذابیت بیشتری پیدا می کنند. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند. آنها زیاد ملاقات می کنند. آنها با سرعت بالا بازی می کنند. قصد آنها از بازی ارائه فوتبال پیشرفته و ایجاد فرصت های فراوان است. چنین تیمی با هر توانایی می تواند به موفقیت های غیرقابل پیش بینی دست یابد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نشانه های مثبت پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی را می توان در این هفته های کوتاه حضور در تبریز دید.

پاکو خمس و تراکتور تبریز تحولی اساسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نه به خاطر پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن در هفته دوم دور برگشت که با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید، بلکه به دلیل بازی های رو به جلو این تیم مقابل حریفان چه در خانه و چه در خانه انجام داد. بیرون از خانه نشان می دهد، باید گفت این مربی تحولی اساسی در تراکتور ایجاد کرده است. ردپای او در موفقیت های تراکتورسازی حتی از بردیف هم بیشتر است.

همه تحولات اساسی خمس در تراکتور را نمی توان در سبک بازی خلاصه کرد. هافبک دفاعی که به دلیل جثه بزرگش نمی تواند سریع باشد. ما هرگز ندیده بودیم که او حتی برای دقایقی کوتاه در تیم هایی که در آنها بازی می کرد به اوج خط حمله برسد. مطمئناً او همیشه سعی می کرد از روی ضربات ایستگاهی یا شوت های راه دور برای تیمش گلزنی کند و این کار را هم کرد، اما حالا در کنار لوکادیا و محمد عباس زاده، آقای گل لیگ برتری شده است. با این روند گلزنی، بعید نیست در پایان فصل آقای گل آقای گل لیگ برتر شود. به خصوص که در این فصل اکثر مهاجمان مطرح لیگ برتر گلزنی را فراموش کرده اند.

وقتی تراکتور در تبریز استقلال را شکست داد، خوب می‌دانست که در تهران حریف برای جبران نتیجه بازی سخت هجومی بازی می‌کند، مخصوصا اینکه بازی در چارگوب بود، اما لحظه‌ای کوتاه نیامد و فوتبال بازی کرد. تراکتور خمس بازی را از خط دفاع شروع می کند و سعی می کند توپ را به اطراف حرکت دهد و در همه خطوط بازی خوبی ارائه دهد. شاید به این دلیل که خمس مانند همه مربیان اروپایی نسبت به مردم احساس دینداری می کند و معتقد است که مردم برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می آیند.

تراکتورسازی کم کم به تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر نزدیک می شود. این عنوان در حال حاضر در اختیار تیم های سپاهان و گل گهر است که 24 گل به ثمر رسانده اند و تراکتور نیز با 3 گل زده به ذوب آهن تعداد گل های خود را به 22 رسانده است و با این روند به ثمر رسیده است. احتمالا به زودی دو تیم سپاهان و گل گهر را پشت سر بگذارند.