پایان آقای نه گل در پرسپولیس


کد اطلاعات: 2049323
29 ژوئن 1403 ساعت 01:57
21.3 هزار |

14نقطه نظر

دنیل و وضعیت قرمز در مذاکره

وضعیت تمدید قرارداد در پرسپولیس با موانع بزرگی همراه است.

پایان آقای نه گل در پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان فصل بود که بحث تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان سرخ پوش داغ شد و البته رضا درویش با این جمله کلیدی گفت: آنها می خواهند در مسیر ایجاد حاشیه کنند. به قهرمانی پرسپولیس» در مقابل این سوال موضع گیری کرد.

درویش مدعی شد با وجود پایان قرارداد حداقل 7 ستاره تاثیرگذار تیمش از جمله (مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، علی نعمتی، مرتضی پورعلیگنجی و …) این مشکل به سادگی در پایان فصل و با پایان قهرمانی و در آن زمان نیازی به فشار نیست.

اما فصل به پایان رسید و بزرگترین چالش پرسپولیس، جدایی اوسمار ویرا پس از کسب عنوان قهرمانی بود. درویش در کنار رفتن سرمربی قهرمانش، با چالش مکرر فعال کردن گزینه‌ها نیز مواجه شد تا خزانه خالی او را به دردسر بزرگی بیاندازد.

سقف بودجه نیز چالش دیگری بود که او و تیمش با آن روبرو بودند، بنابراین او در متقاعد کردن ستاره های تیمش برای نشستن بر سر میز مذاکره برای تمدید قرارداد با مشکل مواجه شد.

از کسانی که برای تمدید قراردادشان فکر می کردند، دعوت شدند تا پای میز مذاکره بنشینند و همه پس از اطلاع از وضعیت مالی و پیشنهاد باشگاه، به نوبه خود مخالفت و نارضایتی خود را اعلام کردند. از مهدی ترابی تا امروز دانیال اسماعیلی فر.

1788789

دانیال اسماعیلی فر که گزینه هایی در قراردادش داشت، حالا در فصلی فوق العاده که بهترین آمار را در پاس گل ها به دست آورد، برای تمدید قرارداد به سختی دست و پنجه نرم می کند و چندین جلسه در این زمینه ناموفق بود. مطمئناً او با سقف قرارداد رضا درویش موافقت کرد، اما باشگاه بدهی های گذشته و گزینه های قرارداد او را بازپرداخت نکرده است.

مثل ماجرای مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی و دیگر ستاره هایی که منتظر توافق با باشگاه برای تمدید قراردادشان هستند. کسانی که البته تفاوت باشگاه پرسپولیس و پیراهن این تیم نسبت به پیشنهاد بالاتر سایر رقبا را پذیرفتند و اعلام کردند که حتی با اختلاف عددی دو برابر با سایر تیم ها مشکلی ندارند و تنها خواسته شان این است. «پرداخت بدهی»!

دانیال اسماعیلی فر آخرین بازیکن ناامید از شرایط فعلی است و شاید ادامه این روند منجر به پایان همکاری او با این تیم شود که پیش از این به دلیل علاقه به این تیم پیشنهاد بالاتر رقیبش را رد کرده بود. او در استوری مبهم به وضعیت فعلی خود واکنش نشان داد و با ایموجی ✋🏻 با نگرانی از خرابی احتمالی همکاری با طرفداران روبرو شد.

2044874

با این حال باید دید در دورانی که باشگاه پرسپولیس تمرکز بیشتری روی انتخاب و جذب سرمربی دارد، آیا می تواند با ستاره های تاثیرگذار تیمش برای تمدید قرارداد به توافق برسد یا آنها را ببیند. گمشده.

مجله اخبار فوتبال داخلی