پایان تلخ جام جهانی با خبرهای بد از قلانوی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد محمدی پیش از آغاز جام جهانی در 6 بازی از 9 بازی سوپرفوتبال انجام داد. آ. کی آتن حضور مستمری داشت و عملکرد خوبی در رقابت های لیگ ستارگان قطر ارائه کرد، شرایط مساعد او باعث شد تا کارلوس کی روش در سه دیدار مقابل انگلیس، ولز و آمریکا در سال 2022 او را در ترکیب اصلی قرار دهد. مصدومیت نابهنگام در قطر شرایط او را به کلی تغییر داد.

میلاد محمدی در دو دیدار متوالی مقابل المپیاکوس و پاناتینایکوس مجدداً در ترکیب ذخیره قرار گرفت و با وجود اینکه پیشرفت کرد، به دلیل عدم حضور همزمان در شرایط بازی به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشد. وضعیت برای او حتی امروز.

1768727

این لژیونر چپ دست پس از اینکه در لیست اولین تیم امیر قلانوی قرار نگرفت، در یک مسابقه حضور ثابتی داشت و به عنوان یار تعویضی به زمین بازگشت اما در رقابت های جام حذفی مقابل المپیاکوس که در 11 نفره حضور داشت، دوباره در همان لحظات آغازین او مجروح شد و احسان حاج صفی جای او را گرفت.

مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی 2022 برای دومین بار متوالی از لیست امیر قلعه نویی غایب است.

پایان تلخ جام جهانی با خبرهای بد از قلانوی

میلاد محمدی پس از آن سه بازی از لیست خارج شد و اگرچه در بازی سوپرلیگ مقابل المپیاکوس به لیست بازگشت و در پست دفاع راست بازی کرد، اما در سه هفته آخر فصل 2022-2023 خوش شانس بود. در لیست تیمش به عنوان یک حامی ثابت یا جانشینی نگرفت تا در نهایت این شرایط سخت او را از ملی پوشان دور کند و در ترکیب امیرقلانویی قرار نگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941462
12 ژوئن 1402 در 00:13
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این مدافع چپ در لحظات جان باختن نیمه اول بازی سوم تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 مقابل آمریکا به دلیل مصدومیت تعویض شد و پس از آن حدود 100 روز غیر فعال بود تا اینکه در لیست قرار گرفت. در بازی هفته بیست و یکم سوپر لیگ یونان مقابل آترومیتوس. آ. او وارد آتن شد اما تا آخر نیمکت نشین شد و فرصت بازی پیدا نکرد.