پایان تلخ روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ؟ / سناریوی جدایی

تنها نام بارسلونا در اطراف روبرت لواندوفسکی به طور جدی به گوش می رسد. روزنامه های نزدیک به بارسلونا از پیشنهادی بین 35 تا 40 میلیون یورویی برای مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ خبر دادند. خوب است که بارسلونا یک مهاجم درجه یک دارد. با این حال ژاوی در زمستان امسال هم برای خط حمله خود بازیکن خرید و اولویت او تقویت خط دفاعی خواهد بود. اما سرمربی بارسلونا حضور این بازیکن 33 ساله را رد نکرد و دوران حرفه ای او منجر به انتقال ستاره بایرن به نیوکمپ شد.

خداحافظی تلخ

اگر بازیکنی در 375 بازی 344 گل برای تیم شما به ثمر برساند، مطمئناً یافتن جانشین برای او بسیار دشوار خواهد بود. لواندوفسکی می خواهد با رکورد 238 گل در 253 بازی بوندسلیگا لیگ را ترک کند. شاید غیررقابتی بودن بوندسلیگا یکی از دلایل سرد شدن ستاره لهستانی باشد و بخواهد پس از 12 سال آلمان را ترک کند. او اکنون پس از گرد مولر دومین گلزن برتر تاریخ بوندسلیگا آلمان است. بدون شک لواندوفسکی دوست دارد زمانی که در اوج است حضور در تیم و لیگ دیگری را تجربه کند.

پست باشگاه

یکی از اولین کسانی که پس از انتشار خبر جدایی لواندوفسکی واکنش نشان داد الیور کان بود. سرمربی و پیشکسوت بایرن اعلام کرد که ستاره لهستانی قطعا یک فصل دیگر خواهد ماند و آنها اصلاً دیوانه نیستند که او را از دست بدهند. اما این شایعات پس از مدتی دوباره در رسانه ها پخش شد تا اینکه هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ اعلام کرد که روبرت تا سال 2023 قرارداد دارد و به آن عمل خواهد کرد. اما به نظر می رسد آخرین موضع به حقیقت نزدیک تر است. حسن صالحیمیدزیچ پس از ابراز تمایل لواندوفسکی برای جدایی و عدم تمدید قراردادش، گفت که باشگاه به هیچ وجه به او پیشنهاد تمدید نداده است. با این حال وقتی قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ به پایان برسد، این بازیکن به 35 سالگی نزدیک می شود. بایرن مونیخ با حفظ ستارگانی مانند مانوئل نویر و توماس مولر نشان داد که به سن بازیکنان ارزشمند خود اهمیتی نمی دهد و البته در صورت ماندن روبرت به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده خواهد شد. با این حال، بحث تمدید به طور کلی منتفی است، مگر اینکه لواندوفسکی بماند و یک سال باقی مانده را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. چیزی که لواندوفسکی قطعا دوست ندارد.

شفاف سازی

رابرت لواندوفسکی

پیشنهاد

اخبار فوتبال خارجی –

در پایان فصل 2022-2021 بوندسلیگا آلمان، روبرت لواندوفسکی 35 ساله جایزه آقای خود را دریافت کرد. بلافاصله پس از دریافت جایزه، او فاش کرد که به باشگاه گفته است پیشنهادات او را بررسی کنند. این پایان شایعات ضد و نقیض درباره تصمیم ستاره لهستانی بود. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. آنچه مشخص است لواندوفسکی در بایرن خسته است و به زودی مونیخ را ترک خواهد کرد. البته لواندوفسکی می گوید که طرفین باید دوباره با یکدیگر صحبت کنند تا این مشکل حل شود. اما وی تصریح کرد که بحث تمدید قرارداد منتفی است و حتی اگر تا پایان قرارداد یعنی تا سال 2023 باقی بماند.

باید دید در روزهای آینده آینده لواندوفسکی چه خواهد شد. آنچه مشخص است این است که رابرت به احتمال زیاد بدون خداحافظی آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد. در آخرین بازی خانگی بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در فصل گذشته، هواداران باواریایی و حتی باشگاه چیزی در این مورد نمی دانستند، بنابراین هیچ خداحافظی برای لواندوفسکی ترتیب داده نشد. با این حال، در صورت جدایی لوا، او به عنوان یک اسطوره برمی گردد و جزو کهنه سربازانی خواهد بود که نامه هایشان در تالار مشاهیر بایرن مونیخ است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شایعات ضد و نقیضی در مورد آینده لواندوفسکی به گوش می رسد اما چیزی که کاملا مشخص شده و ستاره باتجربه لهستانی پس از پایان فصل به نوعی آن را تایید کرده است، تمایل او به جدایی است. او به صراحت اعلام کرد که به باشگاه گفته پیشنهاداتش را بررسی کنند در حالی که تا سال 2023 قرارداد دارد و باشگاه می تواند مانع جدایی او شود.

سوابق و افتخارات

هشت سال و چند ماه از نوامبر گذشته که بایرن مونیخ یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ را انجام داد و حالا در آستانه یکی از تلخ ترین جدایی ها قرار دارد. روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ پس از 8 فصل حضور در باواریایی ها در 33 سالگی تصمیم به جدایی گرفت و این خبر بد به زودی به گوش هواداران می رسد.