پایان تلخ مسی در فرانسه: تظاهرات علیه لئو در پاریس

با این شرایط ادامه حضور مسی در پی اس جی غیرممکن است و حالا باید جدایی او در ژوئن را قطعی دانست.

هواداران پاری سن ژرمن شعارهای زننده ای علیه مسی سر می دهند. نیمار و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه را هم بدشانس نگذاشتند. هواداران علیه ستاره برزیلی تیمشان شعار می دهند: نیمار را رها کن. آنها خواهان استعفای ناصر الخلیفی هستند و با شعار «ناصر، ناصر، استعفا، استعفا» از او استقبال کردند.

1870555



مجله اخبار فوتبال خارجی

هواداران پاری سن ژرمن دقایقی پیش در مقابل دفاتر این باشگاه تجمع کردند و شعارهای توهین آمیزی علیه لیونل مسی سر دادند.

پایان تلخ مسی در فرانسه: تظاهرات علیه لئو در پاریس

سفر مسی به عربستان به شایعات مبنی بر اینکه پیوستن به یک باشگاه عربستانی گزینه احتمالی فوق ستاره آرژانتینی است، دامن زده است. از طرفی بارسلونا و اینترمیامی دیگر گزینه های جدی او هستند. بلوگرانا مدتی است که بی وقفه در مورد بازگشت مسی صحبت می کند و دیوید بکام، مالک اینتر میامی اخیرا شخصا به پاریس سفر کرده و در حین حضور در تمرین با مسی صحبت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1935079
13 مه 1402 در 8:54 ب.ظ
15.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در اتفاقی دیگر، فابریزیو رومانو مدعی شد مسی در روزهای اخیر به این نتیجه نرسیده که بهتر است پاریس را ترک کند و تصمیم نهایی او یک ماه پیش گرفته شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از سفر غیرمنتظره لیونل مسی به عربستان در روزهای اخیر و محرومیت دو هفته ای او توسط پاری سن ژرمن، به نظر می رسد بحران روابط این ستاره آرژانتینی و باشگاه فرانسوی به پایان رسیده است. . کنترل.

امشب در پاریس و بیرون از دفاتر پی اس جی اتفاقی افتاد که می توان آن را پایان تلخ ماجراجویی فرانسوی مسی نامید. هواداران پاری سن ژرمن که پیش از این با سوت زدن و هو کردن لئو مسی در جریان بازی های خانگی ناراحتی خود را از او نشان داده بودند، عصر امروز در مقابل دفتر باشگاه در پایتخت فرانسه حاضر شدند و شعارهای تند علیه ستاره آرژانتینی سر دادند.

1870552

روزنامه نگاران فرانسوی که امشب برای دریافت آخرین اخبار محرومیت لیونل مسی در خارج از دفاتر پاری سن ژرمن حضور داشتند، با دیدن تجمع هواداران شوکه شدند، اما تعجب آنها با شروع شعارها به اوج خود رسید. گزارش ها حاکی از آن است که ده ها هوادار پاریسی در حال سر دادن شعارهای تند و توهین آمیز علیه لئو مسی هستند.

1870553