پایان تلخ یک روز فوق العاده در اراک! (تصویر)


کد اطلاعات: 2049075
27 ژوئن 1403 در 5:58 ب.ظ.
28 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هواداران آلومینیوم جو فوق العاده ای را در دیدار مقابل مس ایجاد کردند.

پایان تلخ یک روز فوق العاده در اراک!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران آلومینیوم اراک در دیدار مقابل مس رفسنجان یکی از بهترین جوها را در ورزشگاه تجربه کردند و حمایت ویژه ای از تیم همشهری خود کردند و مشتاق عملکرد بازیکنان در این دیدار بودند.

پس از گل اولی که به مس رفسنجان زدند، بیش از پیش تشویق کردند و با جوی که در ورزشگاه ایجاد کردند، کار را برای شاگردان مجتبی حسینی آسان کردند تا توپ و میدان را در دست بگیرند و نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارند.

در نیمه دوم بازی، حرکات انفجاری بازیکنان آلومینیوم و حملات متعددی که روی دروازه مس رفسنجان انجام دادند، باعث شد لحظه ای سکوها آرام نگیرند و حتی در زمانی که یک بر صفر عقب بودند، با شور و شوق و شادی تیم خود را تشویق کنند. .

2044329

پس از گلی که ابوالفضل قنبری به ثمر رساند، جو ورزشگاه اراک به گونه ای بود که آنها برای قهرمانی بازی می کردند و پر از انگیزه و انرژی بودند تا تیم خود را تشویق کنند و از این دیدار نهایت لذت را ببرند.

هواداران آلومینیوم قبل از پایان وقت اضافه به تشویق احمد گوهری پرداختند تا این دروازه بان را برای ضربات پنالتی آماده کند، اما اوضاع آنطور که می خواستند به پایان نرسید و در ضربات پنالتی شکست خوردند.

این دیدار برای هواداران پرشور اراک دیداری فراموش نشدنی بود اما رویاها و روز خوبی که در سکوها به جا گذاشتند با شکست به پایان رسید و روز خوب آنها تلخ به پایان رسید اما این دیدار برای فوتبالیست ها و هواداران اراک فراموش نشدنی خواهد بود. اراک بارها در آستانه پیروزی بوده اند اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است!

مجله اخبار فوتبال داخلی