پایان تیم ملی برای مهاجم جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1941479
12 ژوئن 1402 در 01:57
3.7 هزار |

0نقطه نظر

مهاجمان نفس تازه ای داشتند.

کریم انصاری فرد که یکی از معدود ملی پوشان ایرانی است که در سه دوره جام جهانی حضور داشته است، آخرین بار با اطلاع کی روش به این اردو دعوت شد و در سال 2022 در قطر حضور داشت، اما پس از سرمربیگری امیرقلانوی، شرایط تغییر کرد. برای او و مهاجمان و اولین بازیکنان جدید، که جوان تر هستند، در لیست قرار گرفته اند.

1882481

مهاجم با سابقه فوتبال ایران از لیست تیم ملی خط خورد.

پایان تیم ملی برای مهاجم جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی بازیکنانی مانند شهریار مغانلو، رضا اسدی و … را به تیم اضافه کرد. در اردوی آخرین اردوی تیم ملی ایران به عنوان مهاجم و برخلاف زمان کارلوس کی روش، خبری از دعوت از بازیکنانی مانند کریم انصاری فرد نبود که این اتفاق یک بار دیگر در اردوی خرداد رخ داد.

این مهاجم 33 ساله که فصل گذشته را در تیم اومونیا سپری کرد، در 31 بازی لیگ برتر قبرس 4 گل به ثمر رساند و در 5 بازی در جام حذفی این کشور سه گل به ثمر رساند. قلعه نویی تصمیم گرفت مهاجمان جدید خود را ارزیابی کند.

انصاری فرد که در یک دهه گذشته یکی از گلزنان تیم ملی بود و در جام جهانی 2018 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه پرتغال را باز کند، برای دومین بار متوالی از لیست تیم ایران غایب است. اتفاقی که او نمی داند و با توجه به سنش ممکن است پایان کار او در عرصه ملی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی