پایان درگیری با اسپالتی؛ محرومیت شدید 2 هوادار فیورنتینا

رسانه های ایتالیایی می گویند در جریان بازی یکی از هواداران فیورنتینا که درست پشت نیمکت ناپولی بود مدام به اسپالتی توهین می کرد. توهین های خطاب به مادر سرمربی ایتالیایی باعث شد تا او در پایان بازی از خود بیخود شود.

به گزارش “ورش سه”، ناپل یکشنبه آخر هفته سوم سری آ فلورانس به خانه رفت فیورنتینا مقابل این تیم دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در پایان بازی صحنه های ناخوشایندی در کنار زمین رخ داد و او علاوه بر پرتاب اشیاء مختلف به سمت لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، نزدیک بود. سیلی یکی از هواداران تیم مقابل.

محرومیت های سنگینی برای این دو هوادار فیورنتینا در نظر گرفته شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، محرومیت این دو هوادار یکی از سخت ترین ممنوعیت هاست که نه تنها آنها را از سفر به استادیوم آرتمیو فرانکی فلورانس، بلکه از حضور در هر رویداد ورزشی دیگر در ایتالیا و اتحادیه اروپا منع می کند. علاوه بر آنها این مجازات برای یکی از هواداران ناپولی نیز در نظر گرفته شد که دلیلش حمل چاقو و قرار دادن ترقه و مواد محترقه در لباسش بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دو هوادار فیورنتینا که با لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی درگیر شده بودند و تا آنجا پیش رفتند که او را کتک زدند شناسایی و مجازات شدند.

پایان درگیری با اسپالتی؛  محرومیت شدید 2 هوادار فیورنتینا

اسپالتی که از توهین های مداوم به مادرش عصبانی شده بود به سمت این هوادار فیورنتینا رفت. در همان زمان، یک بطری و چند وسیله دیگر به سمت اسپالتی پرتاب شد، زیرا او با طرفدار فحاشی بحث می کرد. نزدیک بود او سیلی بخورد که یکی از ماموران حراست ورزشگاه وارد عمل شد و سرمربی ناپولی را از صحنه بیرون کشید. او تنها کسی نبود که با اسپالتی درگیر شد، زیرا یکی دیگر از هواداران یک بطری آب به سمت اسپالتی پرتاب کرد که به سر او اصابت کرد. ظاهراً این طرفدار 79 ساله است.


سرویس خبر شماره: 1841588
10 سپتامبر 1401 در 4:51 ب.ظ
437

1نقطه نظر

گزارش Gatztadelsport