پایان رویای بارسلونا؛ جذب مرد سال امکان پذیر نیست


سرویس خبر شماره: 1822993 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 21:27 |
7,056 امتیاز خبر|

4نظرات

به نظر می رسد بارسلونا نمی تواند ستاره لهستانی رابرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ جذب کند.

با این حال، نه بارسلونا و نه لواندوفسکی هنوز حرف نهایی خود را نگفته اند. باشگاه اسپانیایی می خواهد پیشنهاد خود را به 40 میلیون یورو افزایش دهد. خود این بازیکن تمایلی به تمدید قرارداد ندارد و می خواهد تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک کند. بنابراین حالا توپ در زمین بایرن است و آنها تکلیف این گلزن لهستانی را مشخص خواهند کرد. با این حال، موضع فعلی باشگاه این است که رابرت لواندوفسکی را حداقل برای یک فصل دیگر محکم نگه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تمامی اعضای بارسلونا که در این زمینه با بایرن مونیخ تماس گرفته اند معتقدند که لواندوفسکی نمی تواند فروخته شود و باشگاه آلمانی اجازه جدایی او را نخواهد داد. در واقع اصرار بایرن برای شروع نکردن مذاکرات برای فروش روبرت لواندوفسکی، بارسلونا را مجبور کرده تا به دنبال مهاجم جدیدی برای فصل آینده باشد. در حال حاضر به نظر می رسد تنها اتفاقات عجیب و غیرمنتظره می تواند راه را برای انتقال لواندوفسکی به نیوکمپ هموار کند و مدیران بارسلونا حداقل در این مرحله معتقدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود شایعات فراوان در مورد قرارداد شخصی روبرت لواندوفسکی با بارسلونا، این انتقال بعید به نظر می رسد. در واقع، مانع اصلی در حال حاضر جایگاه رهبران بایرن مونیخ است که به جای فروش این بازیکن لهستانی در تابستان امسال، آماده تماشای جدایی روبرت لواندوفسکی به صورت رایگان در فصل آینده هستند. سران بارسلونا موقعیت باشگاه را تقریباً یک مانع غیرقابل عبور می دانند و از این مهاجم 34 ساله ناامید هستند.