پایان رویای همبازی مسی و رونالدو؟ / ژانویه 2023; آخرین شانس

رونالدو 37 ساله که این روزها به نماد آشفتگی منچستریونایتد تبدیل شده است و لیونل مسی 35 ساله که کمی با روزهای اوج خود در پاری سن ژرمن فاصله دارد، بهترین بازیگران تاریخ فوتبال برای دو دهه. به همین دلیل، هواداران فوتبال اغلب در شبکه های اجتماعی فکر می کردند که اگر هر دو در یک تیم بازی کنند، رویایی است.

با وجود تمام نظرات و فیلمنامه های نوشته شده توسط هواداران، به نظر نمی رسد امباپه که قراردادش را هم تمدید کرده حداقل تا تابستان آینده اجازه جدایی داشته باشد. از طرفی بعید است رونالدو تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند. اما هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آخرین فرصت این دو فوق ستاره برای همبازی شدن در پاری سن ژرمن بود که به نظر می رسد خیلی زود از دنیا رفته اند.

درخواست مسی و امباپه

هواداران فوتبال همیشه رویای دیدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در یک تیم در سر می پرورانند اما به نظر می رسد این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد زیرا فوق ستاره آرژانتینی و کیلیان امباپه درخواست کرده اند پاری سن ژرمن را ترک کنند.

بهترین های تاریخ فوتبال

برخی از هواداران منچستریونایتد بر این باورند که قرارداد با پاری سن ژرمن بهترین راه حل است، اما باشگاه انگلیسی ممکن است نتواند 150 میلیون پوند برای امباپه بپردازد، در حالی که رونالدو در حال حاضر حدود 10 میلیون پوند استرلینگ ارزش دارد. با این حال، یکی دیگر از هواداران در توییتی نوشت: “گلیزرهای عزیز آیا می‌خواهید برای امباپه پول نقد به پی اس جی به اضافه رونالدو پیشنهاد دهید؟”

کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن از شرایطش در این تیم به ستوه آمده و می خواهد جدا شود. شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد اما جدایی او از این تیم غیرقابل پیش بینی نبود. در عین حال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو ممکن است در ژانویه به پاریس برود و شماره 7 قهرمان فرانسه را بر تن کند که بسیار بعید است و باشگاه منچستریونایتد در ژانویه ستاره خود را کنار بگذارد.

هواداران خوشحال

در همین حال، برخی از هواداران در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی به بازی مسی و رونالدو با یکدیگر واکنش نشان داده اند. یکی نوشت: رونالدو در ژانویه به مسی در پاری سن ژرمن خواهد پیوست. دیگری در واکنش به این موضوع نوشت: امباپه می خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند و رونالدو می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با معاوضه امباپه و رونالدو، بهترین ها در یک تیم هستند. ما از اولاند و امباپه هم رقابت خواهیم داشت.» واکنش جالب دیگر با این جمله بود: «این اتفاق باید بیفتد.» این چیزی است که اینترنت به آن نیاز دارد.