پایان غیبت سه ساله؛ بازگشت یوونتوس به فیفا 23

سازنده بازی FIFA 23 با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده تا پس از سه سال غیبت، نام این تیم محبوب را به این بازی ویدیویی محبوب بازگرداند.

یوونتوس در سال 2019 با کونامی قرارداد رسمی امضا کرد این شرکت بازی مشابهی به نام Pro Evolution Soccer تولید می کند. در نتیجه EA Sports دیگر نمی توانست از نام یوونتوس در بازی خود استفاده کند.

برای جلوگیری از این محدودیت، EA Sports تیم یوونتوس را از لیست تیمش حذف نکرد، بلکه به جای نام باشگاه، از نام ساختگی به نام Piedmonte Calcio استفاده کرد.

FIFA 23 آخرین نسخه این بازی محبوب است و یوونتوس از امسال به بازی محبوب بازخواهد گشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی FIFA 23 رسما اعلام کرد که در نسخه جدید این بازی باشگاه یوونتوس به عنوان یکی از تیم های بازی حضور خواهد داشت و هواداران این باشگاه محبوب می توانند با تیم مورد علاقه آنها، بیانکونری.

این در حالی است که در سه سال گذشته یوونتوس در بین تیم های بازی ویدیویی فیفا حضور نداشت. در سه دوره قبلی این دیدار، باشگاه یوونتوس به جای نام اصلی خود با نام Piedmonte Calcio معرفی شده بود. چرا که یوونتوس به جای عقد قرارداد با سازنده سری بازی های فیفا که توسط EA Sports ساخته شده است، با شرکت رقیب کونامی قرارداد بست و رسما از پروژه بازی فیفا خارج شد.

اما قرارداد یوونتوس با کونامی در تابستان به پایان رسید و راه را برای بازگشت یوونتوس به سری فیفا هموار کرد. با اعلام رسمی EA Sports، توافقی بین این شرکت و یوونتوس در مورد بازگشت بیانکونری ها به این سری از مسابقات انجام شده است و هواداران یووه می توانند از این پس تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با آن بازی کنند.

EA Sports اعلام کرده است که یوونتوس با شروع نسخه بعدی FIFA Games به این سری بازی های محبوب باز خواهد گشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835307
آگوست 03, 1401 @ 9:55 بعد از ظهر |
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر