پایان ماجرای تهدید سرمربی استقلال/ در این تیم می مانم



جواد نکونام زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفت و سرمربی آبی پوشان پایتخت شد، تاکید کرد که می خواهد مربی بدنساز خارجی داشته باشد و اصرار او منجر به حضور یوسو سسما سرمربی اسپانیایی در ایران شد. مردی که نکونام به او اعتماد زیادی داشت و حتی زمانی که این مربی به دلیل مشکلاتی به ایران نیامد، از او حمایت کرد و برنامه بدنسازی یوسو را دنبال کرد تا شاگردانش بر اساس همین روش پیشرفت کنند.

سسما در مقطعی از لیگ بیست و سوم به شدت عصبانی بود و تاکید کرد که مطالباتشان به موقع پرداخت نشده است. او حتی از دست برخی از کادر اجرایی باشگاه استقلال عصبانی شد و گفت که علی رغم اصرار آنها فرصتی به او ندادند تا دیدار خصوصی بین او و علی خیر برگزار کند تا او درباره مشکلاتش صحبت کند. تا جایی که چند روز قبل از بازی مهم استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز، شایعه شده بود که سسما به دیگر مربیان استقلال گفته بود که اگر روند به همین شکل باقی بماند و علی خیر در فصل آینده مدیرعاملی باشگاه استقلال شود. او دیگر آماده نخواهد بود. او نمی خواست در استقلال کار کند اما خطیر اخراج شد و شرایط برای سرمربی خارجی استقلال بهتر از قبل شد.

اگرچه مربی بدنساز استقلال در حال حاضر در ایران حضور ندارد، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که وی با جواد نکونام مشکلی ندارد و آیا این مربی سرمربی استقلال می ماند و شرایط همکاری مهیا است، مایل است به او ادامه دهد. همکاری با جواد نکونام و سرمربی استقلال در لیگ بیست و چهارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال