پایان مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس

واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه به طول خواهد انجامید.

پایان مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1852401
17 نوامبر 1401 ساعت 04:40
87

0نقطه نظر

قربانزاده: دو پیشنهاد در این باره وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه چه زمانی فرآیند مذکور به پایان می رسد، تاکید کرد: پیش از این تا پایان شهریور ماه برنامه ریزی شده بود اما اکنون 24 آذرماه آغاز بارگیری است و تا پایان سال ادامه دارد. البته زمان دقیق آن تا 25 فروردین است اما از آنجایی که این روزها تعطیلات رسمی است زمان دانلود تا پایان سال خواهد بود. تلاش ما این است که تا دسامبر این روند را طی کنیم، اما بار مذاکره با مشتریان احتمالی هر دو باشگاه در مرحله مدیریت است. می دانید که بعد از این همه سال بلوک مدیریتی به یک شخص حقوقی واگذار می شود. بنابراین باید همه ملاحظات در نظر گرفته شود و حداقل سه ماه طول بکشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند از 24 آذرماه تا پایان سال مدارک خود را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند. یکی از مسائل اساسی که در این مرحله باید به آن پرداخته شود، بلوک مدیریتی این دو باشگاه است. واگذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس و کاهش سهم دولتی در این بخش به زیر ده درصد اتفاقی است که می توان آن را آغاز واقعی خصوصی سازی دو باشگاه نامید. اتفاقی که رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد تا پایان سال اجرایی می شود.

قربانزاده در گفتگوی تلفنی با فوتبال برتر از دو پیشنهاد در خصوص واگذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس خبر داد که نشان می دهد پیشنهاد ما تا دو هفته دیگر به کمیته نقل و انتقالات ارائه می شود. یکی از این پیشنهادات 17 درصد و دیگری 51 درصد است. احتمالا یکی از این دو پیشنهاد قبل از شروع مزایده پذیرفته می شود. کارگروه غربالگری واجد شرایط بودن نیز متقاضیان را بر اساس واجد شرایط بودن ارزیابی می کند.