پایان ناموفق این انتقال که موریس را عصبانی کرد!


سرویس خبر شماره: 2052427
13 جولای 1403 در 8:12 ق.ظ.
4.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

این باشگاه روسی بد است

بی ادبی باشگاه روسی در پرداخت صورت حساب بازیکن جوان سپاهان خشم سران این باشگاه را برانگیخت.

پایان ناموفق این انتقال که موریس را عصبانی کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه سپاهان محمد قربانی در تعطیلات نیم فصل، ستاره جوان و ملی پوش خود را به تیم اورنبورگ روسیه سپرد. در آن زمان این انتقال یک انتقال بزرگ و البته یک رکورد در فوتبال ایران به حساب می آمد و سپاهانی ها موفق شدند قربانی را که با قیمتی نزدیک به سه میلیارد تومان از نساجی خریداری شده بود، تنها یک سال پس از خرید او واگذار کنند. آنها از خرید بزرگ یک میلیون دلاری بسیار خوشحال بودند.

این چیزی نبود که خوزه مورایس سرمربی سپاهان می خواست و از تصمیم مدیران سپاهان برای از دست دادن یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش عصبانی بود. اما سپاهان در نهایت با توجه به منافع تیمی با این موضوع موافقت کرد تا سپاهان برای نیم فصل دوم بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

2019127

اما جالب اینجاست که فاکتوری که باشگاه سپاهان برای فروش قربانی به اورنبورگ ارائه کرده است هنوز پرداخت نشده است و این باشگاه در انجام تعهدات خود نسبت به باشگاه ایرانی رفتار بد بیش از حد و نگران کننده ای داشته است تا جایی که این موضوع باعث شد در میان فوتبالیست هایی که اعتمادشان را به تیم اورنبورگ از دست داده بودند، پخش شود.

همین مشکل مانع از انتقال جواد آقایی پور به تیم روسیه شد، چرا که استقلال خوزستان به طور کامل سهم خود را از فروش این بازیکن می خواست و حاضر به فروش اعتباری نبود، به خصوص اینکه قرار بود چک های صادر شده از سوی باشگاه روسی صادر شود. در پاییز و زمستان سال آینده، انتقاد می شود که با علنی کردن این موضوع، استقلال خوزستان از این توافق خارج شد و جواد آقایی پور پس از پرواز به ایران بازگشت تا پیشنهاد تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان را با جدیت بیشتری دنبال کند. گفته می شود باشگاه سپاهان بهترین پیشنهاد مالی را برای پدیده این فصل فوتبال ایران به او داده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی