پایان پوگبا؛ حتی ترک تیم واتس اپ!

به نظر می رسد پل پوگبا آخرین بازی خود را برای منچستریونایتد مقابل لیورپول انجام داده است و میرر همچنین مدعی شده است که این بازیکن فرانسوی آخرین پیام خود را به تیم واتس اپ ارسال کرده و آنجا را ترک کرده است. البته پوگبا در دقایق ابتدایی بازی مقابل لیورپول دچار مصدومیت شد و خیلی زود جای خود را به جسی لینگارد داد.

پل پوگبا و سرمربی اش مینو رایولا بارها احتمال جدایی این بازیکن از یونایتد را مطرح کرده اند و روابط این بازیکن با هواداران شیاطین سرخ به قدری تیره شده است که او اخیرا گوش های خود را نسبت به اعتراضات طعنه آمیز آنها کر کرده است. پل پوگبا آشکارا نارضایتی خود را از وضعیت یونایتد در ماه مارس ابراز کرد و گفت که از وضعیت یونایتد و تعداد عناوینی که از زمان بازگشت به این باشگاه کسب کرده اند اصلا راضی نیست. قرارداد این بازیکن 29 ساله در پایان فصل به پایان می رسد و به نظر می رسد رکورد 89.89 میلیون یونایتد به زودی اولدترافورد را ترک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دوران نه چندان خوب و موفق پل پوگبا در رختکن یونایتد رو به پایان است و جدایی این بازیکن قطعی شده است. پل پوگبا به هم تیمی هایش در منچستریونایتد گفته است که تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد و حتی شایعاتی مبنی بر ترک گروه واتس اپ به گوش می رسد.


سرویس خبر شماره: 1821411 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 21:01 |
19,916 امتیاز خبر|

8نظرات

در آستانه ترک یونایتد،

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد رابطه خود با این باشگاه را کم اهمیت جلوه داده است.