پایان کار لیدر هواداران مقابل پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یک جدایی غیرمنتظره از سپاهان که سال بسیار خوبی را با این تیم در لیگ برتر سپری کرد، با وجود پیشنهادات زیادی که از تیم های مختلف داشت، تصمیم گرفت دعوت مربی سابق و محبوب خود را بپذیرد. ساکت الهامی مثبت بدهید و به تیم هواداران بپیوندید.

علاوه بر این، پورگز در فاز دفاعی که وظیفه اصلی او در محدوده بود، عملکرد قابل توجهی داشت. او در جریان بازی ها چندین بار با حضور به موقع خود از فرو ریختن دروازه این هوادار جلوگیری کرد و چندین بار با پاس ها و اخراج های خود برای شاگردان ساکت الهامی گلزنی کرد.

عزت الله پورقاز، مدافع میانی باتجربه هوادر شاید آخرین بازی خود را برای هوادار مقابل پرسپولیس انجام داد.

پایان کار لیدر هواداران مقابل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1940086
05 ژوئن 1402 در 09:23 ب.ظ |
2.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

فصل بد و زیبا برای پورگز به پایان رسید.

این مدافع در یکی از مصاحبه های خود در این فصل از عشقش به سپاهان گفت که از لیگ هفدهم تا پایان بیست و یکم در آنجا بازی کرده است و حالا باید ببینیم آیا مورایس که باید در لیگ خریداری شود یا خیر. قلب خط دفاعی تیمش با شروع نقل و انتقالات تابستانی نگاه ویژه ای به این بازیکن خواهد داشت یا خیر. ضمن اینکه ساکت الهامی علاقه خاصی به توانایی های پورگز دارد و در صورت جدایی از هواداران و پیوستن به تیم دیگری به احتمال زیاد برای جذب این بازیکن بدون قرارداد اقدام خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پورکاز در این فصل موفق شد در 5 بازی گلزنی کند تا یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر باشد. جالب اینجاست که گل های پورقاز در این 5 دیدار 8 امتیاز را به هواداران داد که کمک می کند تا چه اندازه گل های این مدافع به ارغوان تهران کمک کرد. گل های پورگز در دو دیدار مقابل ذوب آهن و صنعت نفت منجر به دو نتیجه 1-0 و 6 امتیازی شد و در دو تساوی مقابل گلگر و آلومینیوم این کاپیتان هوادار بود که موفق به گلزنی شد.

بعد از این فصل موفق، عزت پورقاز که در مقطعی از فصل اتفاق تلخی در زندگی شخصی اش نیز داشت، حالا قراردادش به پایان رسیده و شاید بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی آخرین نمایش او برای هواداران بود.

طرفداری که پس از رضا عنایتی با ساکت الهامی دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرده بود، با 33 امتیاز و در رده دهم به پایان رسید. رتبه ای که بی شک حضور عزت پورگز تا حد زیادی به کسب آن کمک کرد.