پای نیمار پیچ خورد: با گریه و برانکارد زمین را ترک کرد

سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که نیمار در حین تصاحب توپ و درگیری با بازیکن حریف از ناحیه مچ پا آسیب دید. مچ پا همان ناحیه ای است که ستاره برزیلی چندین بار خود را مجروح کرده و به یک سریال تکراری تبدیل شده است.

1803343
1803349

تلاش تیم پزشکی پی اس جی برای بازگرداندن نیمار به زمین نتیجه ای نداشت و با وجود اینکه نیمار بلند شد و سعی کرد به بازی ادامه دهد، در نهایت تسلیم شد و در حالی که اشک می ریخت، زمین را روی برانکارد ترک کرد.

1803352

در دقیقه 48 بازی پاری سن ژرمن – لیل، نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا با برانکارد زمین را ترک کرد تا روند مصدومیت او در نقاط حساس فصل ادامه یابد.

پای نیمار پیچ خورد: با گریه و برانکارد زمین را ترک کرد

باید دید پزشکان پاری سن ژرمن چه خواهند گفت و آیا ستاره برزیلی شانسی برای بازی بزرگ مونیخ خواهد داشت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1871244
30 فوریه 1401 ساعت 17:00
13.8K |

7نقطه نظر

یک سری آسیب های مکرر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پی اس جی امروز از ساعت 15:30 به وقت تهران در پارک دو پرنس به مصاف لیل رفت و در نیمه اول با برتری 2-1 به رختکن رفت. کیلیان امباپه و نیمار گل های پاریس را به ثمر رساندند. نیمار به گل افتتاحیه پاس گل داد تا نقش مستقیمی در هر دو گل تیمش داشته باشد.

1803345

این مصدومیت در حساس ترین قسمت فصل دوباره رخ داد و البته برای نیمار چیز جدیدی نیست. دو هفته دیگر، پاری سن ژرمن باید در مونیخ مقابل بایرن به میدان برود تا شکست 1-0 بازی رفت را جبران کند و به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. PSG به شدت به نیمار در این بازی نیاز دارد. اما بعید به نظر می رسد که او در این فاصله کوتاه به چنین بازی حساسی دست یابد. نیمار قبل از شروع جام جهانی از همین ناحیه مصدوم شد اما همچنان توانست جواز حضور در این بازی ها را کسب کند.

1803347