پای چپ استقلال همچنان به کارلوس کی روش سپرده شده است

ابوالفضل جلالی به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش تبدیل شده و به نظر می رسد در لیست مهمانان روز شنبه تیم ملی قرار بگیرد.

پای چپ استقلال همچنان به کارلوس کی روش سپرده شده است


سرویس خبر شماره: 1851691
12 نوامبر 1401 در 4:31 ب.ظ
30.5 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

شرایط او شبیه مهرداد پولادی است که در تیم مس کرمان بازی می کرد. اگرچه در مقطعی جدایی از مس کرمان و ادغام با پرسپولیس او را از رقابت ها دور کرد اما کارلوس کی روش او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. ابوالفضل جلالی با وجود اینکه این روزها در لیست ثابت استقلال بازی نمی کند اما خوش شانس است که در فهرست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه قرار گرفته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ابوالفضل جلالی در بازی های اخیر در ترکیب ثابت استقلال به میدان نرفته است اما کارلوس کی روش همچنان روی پای چپ استقلالی ها بازی می کند و بعید نیست در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه قرار بگیرد. این بازیکن که در بازی با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت، مورد تایید کارلوس کی روش قرار گرفته و سرمربی تیم ملی قصد دارد بدون توجه به جایگاه این بازیکن در تیم باشگاهی خود از او استفاده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرویس رسانه ای تیم ملی در تشریح تمرین امروز تیم ملی به خستگی این بازیکن استقلال اشاره کرد که به معنای قرار گرفتن او در لیست ملاحظات کارلوس کی روش برای رقابت برای تیم ملی است. اردوی ارزیابی او به همین دلیل روز گذشته نتوانست استقلالی ها را همراهی کند و در جشن قهرمانی این تیم شرکت کند اما به نظر می رسد با استراحتی که یکی دو روز دیگر خواهد داشت، بتواند در اردوی روز شنبه تیم ملی حاضر شود. .