پخش زنده از نشست پر حادثه فدراسیون فوتبال

در نهایت مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طبق برنامه قبلی برگزار می شود. شما مخاطبان مجله اخبار فوتبال می توانید لحظه به لحظه از آخرین اخبار این تالار مطلع شوید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از سه ماه مانده به جام جهانی، امروز یکی از حساس ترین و البته پرحاشیه ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب صاحب داغ ترین ها برگزار می شود. کرسی در ورزش ایران توسط اعضای مجمع.
مهدی تاج، میرشاد مجدی و عزیزاله محمدی برای سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال رقابت می کنند.حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در ساعات اولیه صبح امروز از لغو مجمع انتخاباتی خبر داد. علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این مشکل در پخش تلویزیونی برتر فوتبال نیز اعلام شد، اما سه ساعت بعد و در پی جلسه اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم توسط فدراسیون فوتبال وتو شد. دبیرکل تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.
به نظر می رسد با توجه به تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که فدراسیون را از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده بود، هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم به برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر قبلی گرفت.

مهدی تاج با کسب بیش از نیمی از آرا قبل از پایان شمارش آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

پخش زنده از نشست پر حادثه فدراسیون فوتبال


سرویس خبر شماره: 1841079
سپتامبر 08, 1401 در 1:34 ب.ظ
284.9K امتیاز خبر|

57نقطه نظر

این انتخابات با پیروزی قاطع تاج به پایان رسید