پخش عکسی از عشق جدید مربی آبی ها/ فراموشی زودهنگام طلاق چشمگیر!

زندگی توخل در چند ماه گذشته در چلسی با حمله روسیه به اوکراین و تحریم های دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ دچار بحران شده است. باشگاه از فروش بلیت، امضای قرارداد با بازیکنان یا دادن قراردادهای جدید به بازیکنان فعلی منع شد. اما توخل از زمانی که تاد بولی، سرمایه دار آمریکایی، 4.25 میلیارد پوند به آبی ها پرداخت تا مالک جدید باشگاه شود، موقعیت امن تری پیدا کرده است و اکنون با عشق تازه کشف شده خود روزهای خوبی را سپری می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پخش عکسی از عشق جدید مربی آبی ها/ فراموشی زودهنگام طلاق چشمگیر!

توماس توچل، 48 ساله، نامزد جدیدش ناتالی مکس، 35 ساله را به جزیره آرامش بخش ساردینیا برده است. افرادی که این دو را با هم دیدند گفتند که واقعا خوشحال به نظر می رسیدند.

پخش عکسی از عشق جدید مربی آبی ها/ فراموشی زودهنگام طلاق چشمگیر!

توخل و سیسی 46 ساله در ماه آوریل اعلام کردند که ازدواج 13 ساله آنها به پایان رسیده است. یک منبع آگاه گفت: «آنها سعی کردند از جدایی اجتناب کنند، اما در نهایت متوجه شدند که راه دیگری وجود ندارد. چهارشنبه گذشته، قاضی ماستین در یک دستور کتبی گفت توخل به گونه‌ای رفتار کرده است که نمی‌توان انتظار داشت خانم توخل در کنار او بماند. او متقاعد شده است که این ازدواج به طور جبران ناپذیر شکست خورده است. اعتقاد بر این است که این زوج پیش از صدور حکم مطلق که ظرف شش هفته آینده اعلام خواهد شد، به توافقی چند میلیون پوندی دست یافته اند.

عشق تازه کشف شده توکل تنها چند روز پس از طلاق او از همسر روزنامه نگار سیسی در دادگاه عالی لندن فاش شد. او قبل از پرواز با ناتالی به ساردینیا در تور پیش فصل چلسی در ایالات متحده شرکت می کرد. ناتالی کسب و کار خودش را اداره می کند و مادر دو فرزند است. او قبلاً در وب سایت بریتانیایی Yummy Mami Yuki به عنوان یک “مادر الهام بخش و موفق” معرفی شده است.