پدر: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام مسی تابستان امسال پس از سال ها حضور در نیوکمپ بارسا را ​​ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن رفت.
با این حال، همه چیز مطابق برنامه آرژانتینی پیش نرفت و او نتوانست درخششی را که با پیراهن بارسا در پایتخت فرانسه پوشیده بود، تکرار کند. اوضاع تا جایی پیش رفت که بسیاری از هواداران پی اس جی او و نیمار را در پارک دو پرنس پس از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا پس از قبول شکست مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی، هو کردند.
مسی در 18 بازی در لیگ فرانسه با پیراهن جدید خود فقط دو گل به ثمر رسانده است و نتوانسته برای این تیم بدرخشد.


سرویس خبر شماره: 1816999 |
08 فروردين 1401 ساعت 10:18 |
7,465 |

1نظرات

پدری به La Vamguardia گفت: «من هر زمان که بتوانم مسابقات او را تماشا می‌کنم، زیرا با تماشای بازی بهترین فوتبالیست جهان می‌توان چیزهای زیادی یاد گرفت. اما واقعیت این است که وقتی همه چیز برای یک دوست خوب خوب پیش نمی رود، به نوعی کسل کننده است و من او را دوست خود می دانم.
ستاره جوان بارسلونا با اشاره به تجربه خوبی که با مسی داشت، افزود: روزهای بسیار خوبی را با لئو در داخل و خارج از زمین سپری کردم. او فردی فوق العاده است و امیدوارم بتواند به بارسا بازگردد. او برای من سرگرم کننده و لذت بخش بود.”
او با اشاره به پیشرفت بارسا پس از هدایت ژاوی گفت: او به تیم اعتماد به نفس داده است زیرا دقیقا می داند که می خواهد با آنها چه کند و ما او را به خوبی می شناسیم. ما می دانیم که باید بازی را با مالکیت توپ کنترل کنیم و این چیزی است که او بیشتر از همه روی آن اصرار دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر ستاره بارسلونا از دیدن لیونل مسی در پاری سن ژرمن ناراحت است.