پدر: چرا اسپانیا شماره 10 را انتخاب کردم؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدری در سال گذشته به یکی از ستاره های جوان فوتبال جهان تبدیل شده و به تازگی حتی شماره 10 را از تیم اسپانیا به ارث برده است. پدر در ابتدا توسط آکادمی رئال مادرید پذیرفته نشد و بعداً موفق شد وارد ترکیب اصلی بارسلونا شود.

از لاس پالماس تا تیم ملی:“همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. من دو سال پیش برای لاس پالماس بازی کردم و اکنون برای بارسا و تیم ملی. گاهی اوقات در خانه به آن فکر می کنم و باید بگویم همه چیز دیوانه کننده و شگفت انگیز است.”

او تا دو سال پیش برای لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا بازی می کرد، اما فصل گذشته بیش از 50 بازی برای بارسا انجام داد و با احتساب بازی های تیم ملی اسپانیا و المپیک، تعداد بازی های او نزدیک به 70 بازی بود. در این زمینه سال پرمشغله ای را پشت سر بگذارید. مصدومیتی که او را سه ماه زودتر در این فصل از میادین دور کرد.

پدر دو ماه است که دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و دوباره به تیم ملی دعوت شد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “انتخاب شماره 10 لاروخا برای بازی دوستانه مقابل ایسلند.” ساعت 10 صبح بود که زمان انتخاب شماره رسید و من هم از آن شماره خوشم آمد. در یورو 2020 پیراهن شماره 26 را پوشیدم اما دیگر نتوانستم آن را انتخاب کنم. می دانم پیراهن شماره 10 چقدر بزرگ بود، اما از این نظر هیچ فشاری روی خودم احساس نمی کنم. من رهبر تیم نیستم و هنوز حس رهبری تیم را ندارم. دیگر بزرگان تیم ملی نیز همین کار را می کنند. ما یک تیم متحد هستیم و همه نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

در مقایسه با اینیستا: من به آن افتخار می کنم و این نشان می دهد که کار خوبی انجام داده ام. اینیستا الگوی من است و می دانم که برای موفقیت راه طولانی در پیش دارم. البته این مقایسه ها به من انگیزه می دهد که پیشرفت کنم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر ستاره بارسا و تیم ملی اسپانیا این روزها دلیل انتخاب شماره 10 لاروخا را توضیح داده و او را با اینیستا مقایسه کرده است.


سرویس خبر شماره: 1817195 |
09 فروردين 1401 ساعت 17:15 |
392 |

1نظرات

اینیستا الگوی من است