پدیده سابق چلسی بی خانمان شد!

ملیس در مورد وضعیت خود به دیلی میل گفت: “اعتیاد به الکل در طول دوران حرفه ای ام روی من تاثیر گذاشته است. من هیچ کنترلی بر رفتارم نداشتم و تاثیر منفی روی تمریناتم داشت. این موضوع باعث ناراحتی رهبران تیم شد.”


سرویس خبر شماره: 1942177
16 ژوئن 1402 ساعت 08:25
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جیکوب ملیس در دام اعتیاد به الکل

ملیس در اواخر دهه 2000 به آکادمی چلسی پیوست و یکی از اعضای تیمی بود که در سال 2008 به فینال جام حذفی جوانان رسید. او یکی از پدیده های تیم لندن به حساب می آمد، اما سفر فوتبالی این بازیکن در مسیر اشتباهی به پایان رسید. او که سابقه بازی در بارنزلی، ساوتهمپتون، بلکپول، بوری و منسفیلد را دارد، از سال 2021 به دلیل مشکل اعتیادش از فوتبال دور بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جیکوب ملیس 32 ساله فارغ التحصیل آکادمی چلسی شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند و دیلی میل در گزارش اخیر او را بی خانمان خواند.

فوتبالیست سابق انگلیس درباره بی خانمانی خود گفت: “من بسیاری از روزم را صرف این می کنم که کجا بروم و کجا بخوابم! خانواده دارم اما نمی خواهم در این شرایط به آنها تکیه کنم. می خواهم سعی می کنم زنده بمانم راه سخت جای پیشرفت وجود دارد، اما سعی می کنم به هیچ چیز فکر نکنم و ادامه دهم.

جیکوب ملیس، بازیکن سابق آکادمی چلسی درباره اتفاقاتی که منجر به ترک فوتبال و بی خانمان شدنش شد، صحبت کرد.

پدیده سابق چلسی بی خانمان شد!

وی در ادامه به رد شدن تدریجی خود اشاره کرد و گفت: به یاد دارم زمانی که 19 ساله بودم، در یک وضعیت غیرعادی برای تمرین حاضر شدم و استیو هالند (مربی تیم) به من نگفت. اجازه تمرین ندادند و من را اخراج کردند. چند مورد دیگر است

ملیس در این مصاحبه فاش کرد که گاهی در خانه دوستانش روی مبل می خوابد و گاهی با دوستانش که قبض هتل را پرداخت می کنند زندگی می کند. او اخیرا با انجمن فوتبالیست های حرفه ای در تماس بوده و می خواهد با کمک باشگاه چلسی بر اعتیاد خود غلبه کند و برای تمرین آماده شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی