پدیده محبوب مورایس وارد پرسپولیس شد


سرویس خبر شماره: 2017866
10 مه 1403 ساعت 8:40 ق.ظ.
716 امتیاز خبر

1نقطه نظر

محمدجواد حسین نژاد برای دومین بار در ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.

پدیده محبوب مورایس وارد پرسپولیس شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدجواد حسین نژاد هافبک جوان سپاهان در دیدار هفته سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی مصدوم شد و نسبتاً از فرم ایده آل خود خارج شد و نتوانست روند فوق العاده دیدار با ذوب آهن و استقلال را ادامه دهد. به همان شیوه.

بازی با استقلال اولین حضور حسین نژاد در ورزشگاه آزادی بود و پس از آن 13 بازی برای سپاهان انجام داد اما گلی به ثمر نرساند و پاس گلی نداد و آمار خوبی در لیگ برتر نداشت اما 2 گل در آسیا به ثمر رساند. بازی های لیگ قهرمانان مقابل المالیق.

حسین نژاد در دیدار مقابل پرسپولیس از مصدومیت بازگشت و در تمرین سپاهان حاضر شد و آماده حضور در این تیم است و این فرصت را خواهد داشت تا در ورزشگاه آزادی این بار مقابل هواداران پرسپولیس به میدان برود و در این دیدار با فرم خوبی بدرخشد.

البته حسین نژاد در بازی رفت مقابل پرسپولیس 90 دقیقه در زمین حضور داشت و نمایش خوبی مقابل این تیم داشت و با تکنیک بالای خود هافبک های دفاعی این تیم را به چالش کشید.

با توجه به اینکه حسین نژاد در دیدار مقابل نساجی به ترکیب اصلی سپاهان بازخواهد گشت، دور از انتظار نیست که او در ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس حاضر شود.

2016181

مجله اخبار فوتبال داخلی