پذیرش هدایا، گم شدن هافبک ها و کار در کریسمس – لیورپول اف سی

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: کایرن دیوزبری هال لستر سیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و لستر سیتی در آنفیلد گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همان مشکلات هافبک قدیمی

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: داروین نونیز از لیورپول پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با اطمینان، داروین نونز دوباره مزاحم خود شد و یک بازی دیگر که به راحتی می توانست آن را با چند گل و یک پاس گل به پایان برساند. او به معنای واقعی کلمه فائس را ترسانده تا گل پیروزی لیورپول را تبدیل کند.

توپ را کند، بدون تخیل در مالکیت، تعقیب سایه ها در زمان خارج از مالکیت، در بیشتر 45 دقیقه ابتدایی لیورپول توسط راجرزبال فریب خورده بود. لستر از نظر شکلی جمع و جور بود، در پاس دادن ضربات خوبی داشت و در حرکت عالی بود. اساساً آنها همه چیزهایی بودند که ما نبودیم.

یک روز قبل از آمدن لسترسیتی به آنفیلد، من در یک کولاک از ارتباطات بی‌میل محبوس بودم. این شامل سفر به بانک برای واریز مقداری پول بود، کاری که توسط یک کارمند بانک که به وضوح از کار کردن در روزهای بین کریسمس و سال نو ناراضی بود، از بین رفت. او اساساً غرفه‌اش را تا حد امکان غیرمفید ساخت.

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: بازیکن لستر سیتی Wout Faes (R) در جریان بازی لیگ برتر FA بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد یک گل به خودی می زند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از قضا، یکی از اولین کارهایی که او پس از شروع مجدد انجام داد، تکمیل یک پاس پشتی بود که می توانست به طور منطقی به عنوان یک شوت دیگر به سمت دروازه لیورپول طبقه بندی شود.

بیچاره فاس، سخت بود که حداقل احساس همدردی با او نداشته باشیم، با این حال غیرممکن بود که شوخ طبعی کوپ را نپذیرفت که از او درخواست می کرد تا زمانی که توپ برای اولین بار در اختیار او قرار گرفت، شوت کند. تبادلات اولیه نیمه دوم

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: خرید جدید لیورپول، کودی گاکپو (C) در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلیس - جمعه، 30 دسامبر 2022: جردن هندرسون (L) کاپیتان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد از جیمی واردی از لستر سیتی دور شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک پیچ و تاب باشکوه

در عرض چند روز از کریسمس، آنها در خانه به نیوکاسل تسلیم شدند و سپس به آنفیلد آمدند، جایی که حداقل نیمی از شب را به ما دادند.

طرفداران مخالف او را اندی کارول لعنتی می نامند، اما هیچ راهی در دنیا وجود ندارد که نونز تا به حال نام اندی کارول را نشنیده باشد، چه رسد به اینکه حرفه خود را بر اساس آثارش الگوبرداری کند. ما هنوز فقط نوک کوه یخ را می بینیم.

هافبک باز هم باعث نگرانی شد. جردن هندرسون گاهی اوقات خیلی راحت از کنارش عبور می‌کرد و پاس‌ها مرتباً اشتباه می‌شدند، در حالی که به‌طور شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسید که تیاگو بیشتر وقت خود را صرف اصلاح اشتباهات خود و هم تیمی‌هایش می‌کند. در همین حال، هاروی الیوت اغلب خود را به موقعیت‌هایی سوق می‌داد که در آن احساس وظیفه می‌کرد که به چالش‌های سازش ناپذیر برود.

نیمه دوم از این نظر بسیار بهتر از نیمه اول بود، اما ما هرگز در مرکز زمین تسلط نداشتیم و یک هافبک آلفا قرمزپوش در تمام طول بازی غایب بود. همه چیز در مورد بازی لیورپول در نیمه اول از هم گسیخته شد و سه نفر جلو در تامین و حمایت اندکی از آنها استفاده کردند.

در شبی که عملکرد نیمه اول لیورپول تا حد زیادی ضعیف بود، بدون گلزنی به پیروزی رسیدیم.

در نیمه اول مقابل تیم برندان راجرز، بازیکنان لیورپول تصویر حیرت‌انگیز گروهی را ایجاد کردند که همچنین از اینکه مجبور به کار در روزهای بین کریسمس و سال نو هستند، ناراحت بودند، نه بیشتر از زمانی که به کایرنان دیوزبری-هال اجازه دادند تا آلیسون را شخم بزند. پایان Kop برای باز کردن دروازه در دقیقه چهارم.

به طور کلی، لیورپول با غیرقابل پیش بینی بودن راجرز و لستر دست و پنجه نرم کرد. آن‌ها با هم به نظر می‌رسند که هم جهان کوبنده هستند و هم ناکارآمدی. آنها از قهرمانان جام حذفی و پتانسیل لیگ قهرمانان به نامزدهای سقوط تغییر کرده اند.

خوشبختانه، بازدیدکنندگان ما مجموعه‌ای از هدایا را به همراه داشتند که منجر به چهارمین برد متوالی تیم یورگن کلوپ در لیگ برتر شد، بردی که قرمزها را – حداقل به طور موقت – به دو امتیاز از چهار امتیاز برتر رساند.

اگر می‌خواهیم پنج پیروزی در لیگ برتر داشته باشیم، باید سطح تمرکز خود را افزایش دهیم.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/accepting-gifts-missing-midfielders-and-working-over-christmas/ منبع:

این واکنش شدید زنی را به دنبال داشت که روی میز پذیرش در مطب پزشک پدرم پرس و جو می کرد و او یک بررسی بیمار جدید را برای او رزرو کرده بود، حتی اگر او بیش از پنج دهه و نیم بیمار آنها بوده است. او اساساً کارش را تا حد امکان تحریک‌پذیر نشان داد، حداقل تا زمانی که متوجه شد یک خطای مدیر در کنار پنجره وجود دارد. فرد دیگری که به سختی می‌توانست این واقعیت را پنهان کند که او نیز از این که باید بین کریسمس و سال نو کار کند ناراحت بود.

بله، شوت‌های بی‌طرفانه روی دروازه و نرسیدن‌های نزدیک وجود دارد، اما آن ضرب‌های غیرقابل توقفی نیز وجود دارد که او به سمت چپ حرکت می‌کند، و حالت چهره‌ای که به نظر می‌رسد همیشه در حالت ناباوری است.

همه اینها یک پیچ و تاب باشکوه را ایجاد کرد که تصنیف های قدیمی و خسته از فقر را در گلوی پشتیبانی مسافرتی لستر که معمولاً دچار تنبلی می شد قرار داد.

اگر او یک هت تریک گل به خودی را تکمیل می کرد، چه معیاری داشت؟ آیا به فائس می دادند تا توپ مسابقه را نگه دارد؟ احتمالاً توسط همه بازیکنان لیورپول امضا شده است.

با این حال، اهمیت Faes را نباید نادیده گرفت. در حالی که توپ به سمت بالا و بالای سر وارد برای گل تساوی حرکت می کرد، در زمانی رخ داد که لیورپول در مسیر تلاش برای یافتن مسیری متعارف تر به بازی، تلاش چندانی نشان نمی داد. لستر در این مرحله با شایستگی پیش بود و حتی اصول اولیه فراتر از ما به نظر می رسید.

دقیقاً آنچه که کودی گاکپو در حال تماشا از آن ساخته است نامشخص است. او احتمالاً باید مراقب هرج و مرج آینده باشد.

سپس مداخله مضاعف بازیکن بلژیکی ووت فاس، با دو گل به خودی 7 دقیقه ای تاثیرگذار درست قبل از وقفه انجام شد، اولین ضربه غیرمحتمل بر روی دنی وارد حیرت زده، دومی غرق در چیزی که به نظر می رسید یک بیان تقریبا غیرضروری از ماجراجویی بود. .

برای دو روز کامل، تکلیف بعدی لیورپول به برنتفورد بسیار تاثیرگذار است، تیمی که پس از کسب پیروزی خارج از خانه مقابل من سیتی، به جام جهانی رفت و تنها چهار امتیاز از شش امتیاز ممکن کسب کرده است. در دربی لندن مقابل تاتنهام و وستهام.

به طور فزاینده‌ای توسط اکثر قرمزهای مسابقه‌ای تحسین می‌شود، این اشتهای او برای تلاش و روحیه خستگی‌ناپذیرش است که بسیار دوست‌داشتنی است.