پرتابگر لیزری سپاهان – پرسپولیس شناسایی شد! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیزرهای سبز رنگی که اکنون با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسند، از اقلام معمولی روی سکوهای ورزشگاه ها هستند و کاربرد مهمی در برهم زدن چهره بازیکنان رقیب دارند. در این میان گاردین هرگز نمی تواند از این لیزرهای قدرتمند فرار کند و علیرضا بیرانوند نیز از این قاعده مستثنی نبود.


سرویس خبر شماره: 1871997
04 مارس 1401 @ 10:26 ق.ظ |
650

0نقطه نظر

اما نکته جالب اینجاست که مهدی افشاری، عکاس “مجله اخبار فوتبال” در یکی از فریم های خود از روی سکوها و تماشاگران تیم میزبان، یکی از این تیراندازان لیزری را نیز ضبط کرده که در حال انجام این کار گرفتار شده است.

1804893

دیدار سپاهان و پرسپولیس با برخوردهای معمول از روی سکوهای تیم میزبان همراه بود: پرتاب لیزر به صورت دروازه بان حریف.

پرتابگر لیزری سپاهان - پرسپولیس شناسایی شد!  (تصویر)

این جوان با لیزری که سعی می کند تا حدی مخفی نگه دارد صورت و چشم های علیرضا بیرانوند را به دقت نشانه گرفت و البته موفق شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته علیرضا بیرانوند در این بازی عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد این مسائل و حواس پرتی ها مانع عملکرد او شود. بیرانوند دو واکنش خوب به خصوص در نیمه دوم داشت و دروازه تیمش را نجات داد تا با وجود دو گل خورده یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس باشد. اما در صحنه گل دوم رد توپ معیوب این دروازه بان زمینه ساز گل فرشاد احمدزاده شد.

زمانی که بازیکنان سپاهان به سمت دروازه پرسپولیس حمله می‌کردند یا در موقعیت ضربه آزاد قرار می‌گرفتند، آن چراغ سبز روی صورت علیرضا بیرانوند می‌چرخید و سعی می‌کرد روی عملکرد آن بازیکن تأثیر بگذارد.