پرتغالی ها و رد ادعای بزرگ; طلب طارمی پرداخت شد!

این روزنامه با اشاره به انتشار اولین خبر در خصوص بسته شدن پنجره پورتو نوشت: خود باشگاه ایرانجوان اعلام کرده است که در دادگاه فیفا مقابل پورتو پیروز شده و در نتیجه دراگون ها به طور موقت از ثبت نام بازیکن محروم می شوند. بخش کوچکی از بدهی 100 هزار یورویی مربوط به پرداخت مکانیزم مشارکت ریسک بوده است.

عطا وزیری سرپرست این تیم بوشهری مدعی شد که شکایت باشگاه ایرانجوان از پورتو در خصوص سازوکار مشارکت (حقوق رشد 100 هزار یورویی طارمی) پس از 3 سال صادر شده و پورتو در این پرونده شکست خورده است و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل موعد مقرر است. به دلیل عدم پرداخت به ایرانجوان توسط فیفا بسته شده است.

روزنامه با ابولا با تیتر «اجدا بدهی طارمی را تسویه کرده و مانع موجود برطرف می شود» نوشت. تیمی که اولین باشگاه حرفه ای مهدی طارمی است.

همین منبع ایرانی در پایان پرونده اضافه کرد که این مبلغ دقیقاً به مکانیسم مشارکت مرتبط بوده و باشگاه ایرانجوان «سه سال پیش» از اژدها شکایت کرده است، در حالی که طارمی تنها دو سال به پورتو منتقل شده است. قدیمی فیفا اکنون به باشگاه ایرانی رای مثبت داده و پورتو برای اینکه دوباره قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند باید بدهی خود را پرداخت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این خبر به سرعت در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت و هواداران پورتو نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شدند. این در حالی است که دو روزنامه معتبر پرتغالی با پرس و جو از مدیران پورتو مدعی هستند که این مبلغ پرداخت شده است.

روزنامه رکورد نیز با انتشار این موضوع و با تیتر «پرتو باشگاه پورتو سازوکار حضور مهدی طارمی را پرداخت کرد» نوشت: یک خبرگزاری ایرانی روز پنجشنبه هفته جاری گزارش داد پورتو 100 هزار یورو به ایرانجوان، باشگاهی که مهدی طارمی در آن فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرده است، بدهکار است. در آنجا بازیکن از ثبت نام منع می شود. این در حالی است که به گفته چند منبع آگاه، این مبلغ قبلا توسط پورتو پرداخت شده و همچنان کمتر از آنچه در ایران گزارش شده بود، بوده است. باشگاه پورتو یک روز از ثبت نام بازیکن محروم شد و امروز بدهی طارمی پرداخت شد.

علیرغم ادعای سران باشگاه ایرانجوان بوشهر، رسانه های پرتغالی از پرداخت مکانیزم حضور مهدی طارمی خبر می دهند.


سرویس خبر شماره: 1835725
07 مرداد 1401 ساعت 00:31 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

ایرانجوان: پنجره پورتو را بستیم. پورتو: این اشتباه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر پنجشنبه اخباری در رسانه های داخلی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم به دلیل شکایت باشگاه ایرانجوان بوشهر از تیم فوتبال پورتو منتشر شد. بوشهری ها مدعی شدند با سازوکار حضور مهدی طارمی توانسته اند تیم پرتغال را در دادگاه شکست دهند.

ابولا در ادامه نوشت: پول حاصل از مکانیسم مشارکت باعث شد تا دراگون ها برای مدت کوتاهی بازیکنان خود را ثبت نام نکنند، اما این مشکل بدون تاخیر زیاد حل شد.