پرتغال پیروز نبرد فوتبال اروپا مقابل ایران شد!


کد اطلاعات: 2049104
28 ژوئن 1403 ساعت 04:13 |
499

0نقطه نظر

نبرد مربیان خارجی در لیگ با قهرمانی سرمربی پرتغالی به پایان رسید.

پرتغال برنده نبرد پاناروپایی فوتبال ایران شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارینوس ازونیدوس و خوزه مورایس مربیان خارجی بودند که از ابتدا تا پایان فصل در کنار تیم خود ماندند و فصل را در لیگ برتر آغاز کردند و به پایان رساندند. او دوئل را با افتخار ترک کرد!

اولین تقابل این دو مربی در بازی رفت لیگ برتر رقم خورد و سپاهان اگرچه در فرم خوبی نبود و با نیمکت نشینان، محرومان و مصدومان زیادی روبه رو بود، شکست سنگینی را مقابل گل گهر متحمل شد و در دیدار معوقه ای که گرفت. محل. در پایان نیم فصل برتری را در جدول رده بندی از دست دادند، در این دیدار تیم مارینوس به مصاف تیمی رفت که هافبک نداشت و با اخراج ارشیا سرشوق به ده نفر کاهش یافت.

2043747

اما در بازی برگشت شرایط تغییر کرد و خوزه مورایس تیمش را کامل کرد و توانست در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه دو بر صفر گلگره را شکست دهد و نبرد انتقام جویانه را با پیروزی به پایان برساند.

بازی جام حذفی سومین و آخرین دیدار این دو مربی خارجی بود و آنها در حساس ترین شرایط برای راهیابی به فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند و برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند و همه چیز را دادند. او زود به ثمر رسید و در این دیدار توانست دست برتر را به دست بیاورد اما باز هم مانند بسیاری از مسابقات لیگ نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و در نهایت با 2 گل هادی محمدی، سپاهان میدان پیروز را ترک کرد. این خوزه مورایس بود که با افتخار زمین را در یک دوئل پاناروپایی ترک کرد!

2031546

یکی از نکات احتمالی رفتن دو مربی اصلی فوتبال ایران است و این دیدار ممکن است برای آنها یک دیدار خداحافظی در فوتبال ایران باشد یا حداقل یکی از آنها تیمش را ترک کند و این دو مربی دیگر تمایلی به رقابت کنند. یکدیگر داشتند.

مورایس و مارینوس تیم های خوبی داشتند اما رتبه مناسبی برای تیم خود در لیگ برتر کسب نکردند اما سرمربی پرتغالی همچنان این شانس را دارد که با قهرمانی در جام حذفی شرایط را به سمت خود برگرداند.

مجله اخبار فوتبال داخلی