پرحاشیه ترین باشگاه های لیگ برتر در نقل و انتقالات/قرمزها; رهبر غیرمنتظره تابستان

نشریه سان فهرستی از هزینه های باشگاه های لیگ برتری برای نقل و انتقالات تابستان 2022 منتشر کرد که سرکردگی آن کاملا غیرمنتظره بود. آرسنال در این تابستان 119 میلیون پوند برای تقویت خود هزینه کرد. البته این باشگاه تابستان گذشته 150 میلیون پوند برای 7 بازیکن پرداخت کرد. بزرگترین خریدهای آرسنال در این تابستان گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، هر دو از منچسترسیتی بوده است. فابیو ویرا نیز از پورتو به لندن آمد.

اما جالب اینجاست که منچستریونایتد با وجود مشکلات و کاستی های فراوان تنها 65 میلیون پوند برای جذب این بازیکن پرداخت. لیساندرو مارتینز از آژاکس بزرگترین خرید شیاطین سرخ بوده است.

ما در آستانه شروع فصل 2022-23 لیگ برتر هستیم و اکثر باشگاه ها تقریباً هر کاری که می خواهند یا می توانند در زمینه نقل و انتقالات انجام داده اند.

چلسی، وستهام یونایتد و ناتینگهام فارست دیگر تیم هایی هستند که بین 80 تا 90 میلیون پوند هزینه کرده اند. آبی های لندن خریدهای بزرگی مانند رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و کالیدو کولیبالی از ناپولی انجام داده اند.

منچسترسیتی خریدهای بزرگی نیز داشت، ارلینگ هالند از منچسترسیتی و کالوین فیلیپس از لیدز. سیتیزن ها، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، با 98 میلیون پوند در رده سوم قرار گرفتند. نکته جالب این است که لیدز یونایتد نیز 98 میلیون پوند هزینه کرده است.

پرحاشیه ترین باشگاه های لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات تابستانی 2022



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مقام پنجم به لیورپول رسید که 95 میلیون پوند برای جذب بازیکنان هزینه کرد. آنها با خرید داروین نونس از بنفیکا رکورد نقل و انتقالات خود را شکستند.

رقیب محلی آرسنال تاتنهام با 99 میلیون پوند در رده دوم قرار گرفت. اسپرز موفق شد ریچارلیسون را از اورتون به خدمت بگیرد که خرید بزرگی محسوب می شد.

نکته عجیب در مورد نقل و انتقالات تابستانی این است که لسترسیتی هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته است. حتی پخش کننده رایگان! در واقع هزینه های گرگ ها در تابستان صفر بود.