پرداخت به هواداران قلابی جام جهانی قطر را متوقف کنید


سرویس خبر شماره: 1854298
28 نوامبر 1401 در 05:20 ب.ظ
7.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ویدئوهایی از طرفداران کشورهای مختلف در حال اهتزاز پرچم و آواز خواندن آنها در دوحه به اشتراک گذاشته شد. ابتدا تصور می شد هواداران تیم های مختلف زودتر به قطر آمده اند تا از آمادگی برای جام جهانی لذت ببرند. اما طرفداران با شک و تردید به این کلیپ ها واکنش نشان دادند و مشخص شد که آنها کارگران مهاجر ساکن قطر هستند. برخی از مقامات قطر را متهم کرده اند که به کارگران مهاجر پول می دهد تا به نفع کشورهای مختلف لباس بپوشند. گفته می شود هر یک از این هواداران برای هر روز یک کارت اعتباری به مبلغ 70 یورو دریافت می کردند.

در همین راستا کمیته عالی سازمان و میراث جام جهانی قطر نیز تایید کرده است که سیاستی را اتخاذ کرده است که گروهی از هواداران فوتبال در نقش حامیان کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها ظاهر شوند، اما در نهایت، پس از اوج گیری بازبینی ها، امروز اعلام شد که این طرفداران دیگر پولی دریافت نخواهند کرد. طرحی که به سرعت شکست خورد و قطری ها عقب نشینی کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مقامات قطری پس از انتقادات گسترده، دیگر به هواداران قلابی تیم های جام جهانی پول نخواهند داد.

پرداخت به هواداران قلابی جام جهانی قطر را متوقف کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر ویدئوهایی از رژه هواداران کشورهای مختلف در دوحه قبل از شروع رقابت های جام جهانی فوتبال منتشر شده است که ظاهرا توسط هوادارانی از انگلیس، برزیل، ترکیه، آرژانتین و چندین کشور دیگر برگزار شده است. کشورها.