پرداخت ناموفق Brewster و 2 Reds Edge به بازگشت نزدیک تر است – آخرین اخبار LFC – Liverpool FC

آماده سازی لیورپول برای سفر دیگری به وولوز ادامه دارد، در همین حال، این باشگاه منتظر پرداخت دیگری از شفیلد یونایتد مانده است و ویرجیل فن دایک و روبرتو فیرمینو به نظر می رسد قدم بعدی را در بازگشت از مصدومیت برداشته باشند.

پرداخت بدهی بروستر

ریان بروستر در سال 2020 در یکی دیگر از جابجایی های استادانه مایکل ادواردز، لیورپول را به مقصد شفیلد یونایتد ترک کرد و باشگاه مبلغی بالغ بر 23.5 میلیون پوند پرداخت کرد.

او پس از صعود از آکادمی تنها چهار بازی برای سرخ ها انجام داده بود و در زمان نقل مکان به یورکشایر تنها 20 سال داشت.

برای بروستر در سال‌های پس از آن، 63 بازی انجام داده و تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

اگر چه اکوتئو اسکوایرز گزارش داده است که بلیدز در پرداخت اخیر به لیورپول در رابطه با انتقال بروستر شکست خورده است.

اسکوایرز می‌گوید که «معلوم نیست بلیدز چقدر به قرمزها بدهکار است» اما «پرداخت پیش‌فرض باعث شد که آنها تحت تحریم قرار بگیرند».

EFL در اواسط ژانویه پس از ناکامی در پرداخت اقساط بدهی به سایر باشگاه ها، شفیلد یونایتد را تحریم کرد که نقض آشکار قوانین آنهاست.

اگرچه، این احتمال وجود دارد که به زودی تحریم نقل و انتقالات برداشته شود بار گزارش می دهد که میلیاردر نیجریه ای Dozy Mmobuosi نزدیک به 90 میلیون پوند تصاحب شده است که به Blades اجازه می دهد بدهی های خود را بپردازند.

ویرژیل و بابی قدم بعدی را برمی دارند

  • “زمزمه های فزاینده ای” وجود دارد جوئل ماتیپ ممکن است در این تابستان نقل مکان کند، او در حال حاضر 31 سال دارد و قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می رسد. شما چه کار می کنید؟

صاحبان ال‌اف‌سی، ست‌ها و تغییرات

  • اگر تا به حال رویای یک اتاق خواب با تم لیورپول در حال رشد را داشته اید – یا حتی اکنون! – پس ممکن است کمی به لیو پسر استیون جرارد و تغییر اتاقش حسادت کنید.

“بیهوش” در چلسی و کلاس از لستر

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 8 ژانویه 2023: گراهام پاتر، مدیر چلسی، در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه منچستر سیتی و چلسی اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • رئیس باشگاه لسترسیتی 194 میلیون پوند از بدهی باشگاه به کینگ پاور اینترنشنال را رد کرد. یکی دیگر از ژست های درخشان از سلسله مراتب روباه ها. (ورزشکاران)

عکس روز و مسابقه شب

اگر فقط می توانستیم به اندازه Smokin’ Joe Fagan باحال به نظر برسیم. چه افسانه ای

جو فاگان مدیر باشگاه فوتبال لیورپول، تصویر صبحگاهی در کنار استخر پس از پیروزی لیورپول در جام اروپا مقابل رم در ورزشگاه المپیک رم ایتالیا، می 1984. (تصویر: آینه ترینیتی / Mirrorpix / Alamy Stock Photo)

اگر می خواهید نگاهی به آنچه رئال مادرید می تواند در کمتر از سه هفته ارائه دهد بیندازید، آنها در ساعت 8 شب (بریتانیا) در لالیگا به مصاف والنسیا خواهند رفت.

شب خوبی داشته باشید، قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2023/02/failed-brewster-payment-2-reds-edge-closer-to-return-latest-lfc-news/ منبع: