پرداخت 110 میلیارد به فدراسیون برای VAR


کد اطلاعات: 2049469
29 ژوئن 1403 در 9:47 ب.ظ.
12.8K امتیاز خبر|

16نقطه نظر

کیومرث هاشمی از خرید ۷ دستگاه وی آر با پرداخت هزینه وزارت ورزش به فدراسیون خبر داد.

پرداخت 110 میلیارد به فدراسیون برای VAR

به گزارش “ورش سه”، وزیر ورزش و جوانان درباره پرونده فساد مالی مس رفسنجان گفت: سیستم قضایی وارد عمل شد، سیاست ما همیشه مبارزه با فساد بوده و در همه عرصه های فوتبال همین بوده است. با هرکسی که تخلفی انجام داده باید شدیدترین اقدامات را انجام داد و انشالله مسئولین همانگونه که تاکنون انجام داده اند گزارش واقعی را به مردم ارائه خواهند کرد.

او اضافه کرد: هر جا که فساد در ورزش باشد ما از مبارزه با این فساد حمایت می کنیم و انشاالله با پاکسازی جامعه ورزش خانواده ها به ورزش اعتماد بیشتری پیدا کنند.

هاشمی با اشاره به اعلام فدراسیون برای استفاده از لیگ با VAR گفت: من خیلی صریح در مورد مشکل VAR صحبت کردم، اینها مشکلات اداری بود که به حوزه ورزشی مربوط نمی شد. خوشبختانه بررسی انجام شده و مبلغ 110 میلیاردی را که دولت محترم تخصیص داده در اختیار فدراسیون قرار می دهیم تا 7 دستگاه VR به جامعه ورزش ارائه شود و لیگ آینده در VR انجام شود.

وزیر ورزش در ادامه درباره معرفی این فناوری گفت: این خود به مبارزه با فساد، حذف خطاهای انسانی و به حداقل رساندن اشتباهات داوری کمک می کند.

وی درباره برگزاری فینال جام حذفی با این فناوری گفت: فینال جام حذفی حساس تر است و حق یک تیم نباید ضایع شود. پس از بررسی و رایزنی به متولیان ورزشگاه آزادی دستور دادیم شرایط را مهیا کنند. امروز 1.5 ساعت به ورزشگاه آزادی رفتم و از آقای تاج خواستم مجوز VR را از فیفا بگیرد. پس از آن تصمیم گرفتیم که فینال جام حذفی باشد تا مردم نگران خطاهای انسانی نباشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی