پردرآمدترین ستاره های لالیگا/ آقای پروشیش و غیر معمول با درآمدهای هفتگی نجومی!

این دو بازیکن اتلتیکو و مدافع کناری بارسلونا چیزی بیش از 400 هزار دلار در هفته دستمزد می گیرند. همانطور که ممکن است شنیده باشید، گریزمان در انتقال خود از بارسلونا، بندی داشت که بر اساس دقایق بازی، مبلغ قابل توجهی به بارسلونا پرداخت می شد، اما اتلتیکو از پرداخت این مبلغ در بارسا اجتناب کرد و او را در هر بازی به زمین می آورد. یک ساعت معین

1- جرارد پیکه

مدافع جدید همه فن حریف رئال مادرید به صورت رایگان از بایرن مونیخ به خدمت گرفته شد، بنابراین جای تعجب نیست که او خرید خوبی برای رئال مادرید باشد. دستمزد هفتگی 433000 دلاری او را به سومین بازیکن پردرآمد باشگاه تبدیل می کند.

4- ادن آذر

البته جای تعجب نیست که فوتبالیست های دسته برتر فوتبال اسپانیا، یکی از قوی ترین لیگ های جهان، دستمزد نسبتا خوبی می گیرند. شاید جای تعجب نباشد که اکثر بازیکنان برتر در غول های لالیگا رئال مادرید و بارسلونا بازی می کنند.

3- سرخیو بوسکتس

او ممکن است 34 ساله باشد، اما کاپیتان بارسا آخرین (مطمئن نیست، اما به نظر می رسد) قرارداد خود را با بارسا امضا کرد، قراردادی که در سال 2023 به پایان می رسد. سرجیو حدود 712,000 دلار درآمد دارد، احتمالاً برای تشکر از همه سال های غرور او. به باشگاه آورده است.

2- فرانکی دی یونگ

او سال ها در سطح بالای رئال مادرید بازی می کند و به رئال مادرید کمک کرده تا جام های متعددی را کسب کند. بنابراین دانستن اینکه رئال مادرید سه سال پیش با تمدید قرارداد هفته ای 422 هزار دلار موافقت کرده است، حرکت منطقی به نظر می رسد.

در تابستان، به نظر می رسید که او در حال خروج از نیوکمپ باشد زیرا منچستریونایتد با آغوش باز منتظر او بود. اما دستمزد هفتگی 720 هزار دلاری در کنار هوای آفتابی کاتالونیا و حس پروژه جدید ژاوی باعث شد دی یونگ در نیوکمپ بماند.

مدافع باتجربه بارسلونا در بالاترین جایگاه در میان ژولای عمیق لالیگا قرار دارد. قبل از اینکه جوزپ بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسا را ​​ترک کند، قراردادی نجومی برای پیکه امضا کرد و به او دستمزد یک میلیون دلاری در هفته داد زیرا باشگاه در بحران مالی قرار داشت. عملکرد ضعیف پیکه و نیمکت فعلی‌اش، همراه با بازی‌های لمسی زیادی که داشته، باعث شده است که بسیاری از هواداران بارسا به مبلغ دریافتی او اعتراض کنند.

5- کریم بنزما

7-تونی کروس

از آنجایی که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دیگر در لالیگا نیستند، نگاهی داریم به پردرآمدترین بازیکنان لالیگا در حال حاضر.

اوضاع برای هافبک سابق چلسی که هفته به هفته در لیگ برتر انگلیس درخشید، خوب پیش نرفت. با این حال ادن هازارد به همان اندازه که در پیراهن سفید رئال مادرید ناکام ماند، در حساب بانکی خود موفق شد و اوضاع خوب است. او بیش از 600 هزار دلار در هفته درآمد دارد و هنوز دو فصل از قراردادش باقی مانده است.

6- دیوید آلابا

اگر مبلغ پرداختی به او «یک میلیارد دلار» باشد، هواداران رئال معتقدند که هنوز برای مهاجم فرانسوی کافی نیست. برخی فکر می کردند که او پس از رفتن رونالدو هرگز به اوج خود نمی رسد اما او هر کاری برای تیمش انجام داد و یک فوق ستاره فوتبال جهان است. دستمزد هفتگی تقریباً 462000 دلاری او به طور کامل با اهداف مهم او برای لوس بلانکوس جبران شد.

پردرآمدترین ستاره های لالیگا/ آقای پروشیش و غیر معمول با درآمدهای هفتگی نجومی!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

10- جوردی آلبا، آنتوان گریزمان، یان اوبلاک