پردس: گفتم یا یوونتوس یا هر تیم دیگری!

لئاندرو پاردس که دیروز از پاری سن ژرمن به یوونتوس منتقل شد، گفت که همیشه دوست داشته برای بیانکونری بازی کند.

پردس: گفتم یا یوونتوس یا هر تیم دیگری!


سرویس خبر شماره: 1841616
10 سپتامبر 1401 در 8:45 ب.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تابستان امسال یک ستاره آرژانتینی دیگر از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست. آنخل دی ماریا، هم تیمی پاردس در آلبی سلسته و دوست نزدیک او بود. لئاندرو پاردس در مصاحبه خود درباره او گفت: “من و آنجل سال ها با هم دوست بودیم و خانواده و فرزندانمان بسیار صمیمی هستند. خیلی خوب است که می توانم دوباره با او همبازی شوم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یووه همیشه تیم رویایی من بوده است. چند سال پیش این فرصت را داشتم که به بیانکونری بپیوندم که از دست رفت. به همین دلیل دیگر نمی خواستم فرصت را از دست بدهم. به دوستان و خانواده ام گفتم یا به یوونتوس می روم یا به هیچ تیم دیگری نمی روم.

پاردس در مصاحبه با وبسایت باشگاه یوونتوس گفت انتقال به این باشگاه برای او یک اتفاق عادی نبوده و به خانواده و مدیرش گفته است که فقط حاضر است پیراهن بیانکونری را بپوشد و تمایلی به انتقال ندارد. به دیگری. خدمه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئاندرو پاردس روز گذشته با قراردادی قرضی به ارزش 22.6 میلیون یورو پاریس را ترک کرد و برای یک سال پیراهن یوونتوس را بر تن کرد. این هافبک آرژانتینی شب گذشته در جریان پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل اسپزیا در ورزشگاه این باشگاه به هواداران معرفی شد.

هافبک دفاعی آرژانتینی در این مصاحبه گفت: من واقعا از حضور در یوونتوس خوشحالم، همیشه دوست داشتم به این باشگاه بپیوندم و به همین دلیل بسیار خوشحالم.