پرز: با وجود این مهاجمان، خرید جدیدی نداریم!

رئیس آن باشگاه در پاسخ به سوالی در مورد خرید بارسلونا گفت: به نظر من بارسا یکی از بزرگترین سازمان های جهان در کنار رئال مادرید است و بازگشت آنها به سطح اول فوتبال به نفع همه از جمله اسپانیاست. فوتبال و جهان.”
وی در مورد شرایط فعلی این تیم و احتمال جذب بازیکنان بیشتر افزود: ما باید به تمرینات و مدیریت صحیح این بازیکنان ادامه دهیم، قصد خرید بازیکنان جدید نداریم، حتی مصدومیت احتمالی بنزما نیز من را نگران نمی کند، نگاه کنید. مهاجمانی که ما داریم! بنزما سال گذشته نیز شایسته دریافت توپ طلا بود، اما امسال شکی در این نیست.
پرز با اشاره به اهداف رئال در فصل جدید گفت: ما نمی توانیم هر سال در هر رقابتی پیروز شویم، اما قصد دارم برای خوشحالی و رضایت هوادارانی که از ما حمایت می کنند به کار خود ادامه دهم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837639
20 مرداد 1401 ساعت 09:20
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید می گوید با توجه به عملکرد مهاجمان تیمش، حتی نگران مصدومیت کریم بنزما نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
بر خلاف انتظار بسیاری از تماشاگران و فوتبالدوستان، داوید آلابا گل اول این بازی را به ثمر رساند و بنزما بار دیگر درخشش همیشگی خود در سال های اخیر را به نمایش گذاشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
پرز پس از بازی به خبرنگاران درباره این قهرمانی گفت: “ما فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتیم. کادر فنی و بازیکنان ما واقعا عالی هستند. همه هواداران رئال از این قهرمانی خوشحال هستند. برنابئو خالق این باشگاه است و من همیشه تلاش می کنم. روند او را دنبال کند.”