پرز: فوتبال بیمار است و نیاز به یک سوپرلیگ دارد



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846305
11 مهر 1401 12:18 ب.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان بر برگزاری مسابقات سوپرلیگ اروپا اصرار دارد.

پرز: فوتبال بیمار است و نیاز به یک سوپرلیگ دارد


پرز با اشاره به عملکرد موفق رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: نباید از تاثیر رئال در رقابت های اروپایی غافلگیر شویم چرا که در این رقابت ها در هفت بازی پرفشار و بسیار جذاب حضور داشتیم. تساوی، کیفیت و اندازه تیم ما این امکان را به ما داد که به هواداران و تماشاگران هیجان بدهیم.”
رئیس باشگاه رئال مادرید بر اهمیت میزبانی سوپرلیگ تاکید کرد و افزود: فوتبال نبرد جهانی را به دیگر ورزش ها و سکوها واگذار کرده است، ما نیاز به مدیریت حرفه ای و مدرن داریم نه مدیریتی که بر اساس ساختارهای قدیمی تصمیم گیری کند. قرن گذشته “این ورزش به مسابقاتی مانند سوپر لیگ نیاز دارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایده اصلی راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا متعلق به پرز بود و رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان تمایلی به خدشه دار کردن مواضع خود در این زمینه ندارد.
و این در حالی است که تمامی باشگاه های عضو این رقابت ها به استثنای رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از حضور در آن انصراف داده اند و در عین حال هواداران نیز انصراف داده اند، مخالفت های گسترده ای داشتند اما به نظر نمی رسد. که رئیس باشگاه رئال تصمیم گرفته است این پروژه را متوقف کند.
او در نشست سالانه اخیر رئال بار دیگر این موضوع را مطرح کرد و گفت: برای حل یک مشکل باید بتوانید این مشکل را به خوبی بشناسید. ورزش ما بیمار است. این یک مسئله مهم است.”